Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pelikone joululahjaksi?

Vierailija
13.11.2007 |

Lapset 5-12 v. Tyttöjä ja poika. Oletteko olleet tyytyväisiä Wiihin? Vai pärjäisköhän ihan PS2:lla? Tähän asti ollaan pärjätty yhdellä tietokoneella eivätkä lapset ole kovasti hurahtaneet pelaamiseen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkailepa esim Riitta Martsolan juttuja lapsista mediaviidakossa.

Meillä 7-12 v lapset ja olen todennut että pelikoneesta ei todellisuudessa ole mitään hyötyä. Kaikki ne perheet joissa on playstationeita yms kaikki muksut pelaa tappajapelejä K15 jo 10-vuotiaina. Ja valitettavasti ihan vanhempien siunauksella. Lapsi tuskin jää mitenkään kehityksessä jälkeen jos tuollaisia ei ole. Tietokoneelle saa enemmän hyödyllisiä ohjelmia ja sillä saa pelattuakin sen mitä tarvitsee.

Meillä 7-vuotias itse totesi eräänä päivänä, että jatkossa meillä on 1-2 netitöntä päivää viikossa, koska oli itsekin sitä mieltä että näin olisi hyvä. Tuolla netissäkin kun on kaikenlaisia pelejä. Nuorimmainen tavallaan tahtoisi PS:n mutta on todennut että onpa sitten kiva mennä kaverilleen pelaamaan joskus. Mutta ei sielläkään suostu pelaamaan kuin noita ikäisilleen tarkoitettuja. Ilmeisesti olen onnistunut opettamaan lapset kriittisiksi myös tässä mediaviidakossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä