Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jekovitin aloitusko syynä unettomaan yöhön?

13.11.2007 |

Meillä on vajaan kolmen viikon vanha poikavauva ja tähän asti yöt ovat menneet mielestäni ihan normaalisti. Tietenkin on ollut jo pari tiheän syönnin kautta, jolloin on syöty ja kakattu koko yö, mutta se lienee ihan normaalia.

Jekovitit aloitimme muutama päivä sitten ja neuvolan suosituksesta olen joka päivä lisännyt yhden tipan aina enemmän. Eilen annoin jo neljä tippaa aamupäivällä ja viime yö oli aivan hirveä. Vauva huusi oikoisenaan lähes koko yön. Toki pieniä torkahduksia oli, mutta vain sellaisia vartin pätkiä ja sitten itku aina jo tulikin ja lujaa.

Koetin miettiä, että olenko itse syönyt jotakin normaalista poikkeavaa, mutta ei kyllä tullut mieleen kuin nuo Jekovitin D-vitamiinit vauvalle. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Meidän kolmella ensimmäisellä lapsella ei ole ollut Jekovitistä mitään ongelmia, joten siksi uskalsin lisätä määrääkin neuvolan ohjeiden mukaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisohje on lisätä tippa _viikossa_, ei päivässä, kuten aikaisempikin kirjoittaja totesi :).

Toivottavasti vatsanväänteet helpottavat pian.

KL.

Vierailija
2/3 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei neuvolasta annettu mitään ohjeita tippojen määrän lisäämiseen, ja itse olen lisännyt yhden tipan VIIKOSSA :o) Neliviikkoinen saa nyt kaksi tippaa päivässä. No, ajattelin kyllä että tahtia voi loppua kohden kiristää ettei viittä viikkoa mene ennen kuin päästään täyteen annokseen.

Sinuna jättäisin tipat muutamaksi päiväksi kokonaan pois niin näet seuraako siitä muutosta itkuisuuteen. Ja sitten taas aloitus yhdellä tipalla, mutta hitaampaan tahtiin. Toivottavasti auttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rupesin antamaan Rela-tippoja iltaisin sekä Jekovitin kanssa 4 tippaa cuplatonta. Masukivut loppuivat.