Miksi te ihmiset myrkytätte itseänne masennuslääkkeillä?!
Miksei voisi käyttää kalaöljyvalmisteita ja homeopaattisia tuotteita? Tai edes mäkikuismaa?
Kommentit (9)
Omegaa olen vetänyt jo iät ja ajat. Mäkikuismaan en luota.
senkus käsket masentuneen syömään mäkikuismaa tai jotain muuta pöperöä, sit tyyppi tappaa ittensä niin otakko vastuun ku mäkikuismaa lykkäsit?
ja olen ollut paaljon pirtsakampi & voimissani, suosittelen! sitä ennen 5 kk oli todella matalalentoa
Vasta masennuslääkkeet toivat avun. Niiden ohella kannattaa kyllä käyttää myös omega-3:a ja b-vitskuakin, ei niistä haittaakaan ole.
ja sit viel purkkikamaa, kerrassaan upeeta! eipähän tarvi syödä sitten mitään ruokaa ja laihtuu. mutta miksi niin useat masentuneet ovat sitten aika sikalihavia?
johtuu lihavuus. Tai vaihtoehtoisesti masentunut on syönyt suruunsa. Siinä vastaus edelliselle. (Vakava masennus aiheuttaa yleensä laihtumista, koska ruokahalu on olematon. Keskivaikea masennus taas oireilee usein mässäämisenä.)
en leiki hengelläni. yrtit ja rasvat kuuluu ruokapöytään.
Siinä ei kuule ole mistään muodista kyse jollei pysty paikallaan istumaan. Saati nukkumaan. Saisittepa itse kokeilla miltä tuntuu. =(
Mä luulen, että noissa toimii enemmän placebo vaikutus eikä mikään muu ainakaan jos on tosi kyseessä.