Onko rakenneultran sukupuoliarvio pitänyt paikkansa?
Eli siinä se tulikin. Meille veikattiin tyttöä tänään ultrassa. Siinä ilmeinen neiti köllötti ketarat levällään ja ultraaja sanoi ettei hän nää tässä mitään pojan merkkejä.. Siltä se itestäkin näytti. Oiskin kiva tietää onko jollekin tullu samalla veikkauksella poika? Kumpi nyt tuleekin en aio palauttaavaan voishan kahen pojan seuraks tytön ottaa.. rv. 19.3.
Kommentit (9)
Kuopusta arveltiin 32+ pojaksi. Oikein meni - saatiin pikkuveli. Nyt 20+ saatiin veikkaus veljessarjan kasvusta. Kaipa ne " veikkaukset" usein oikein menee.
Liinu
Rv 20 lääkäri sanoi että tytöltä näyttää, 4D-ultrassa 5 viikkoa myöhemmin löytyi pojan vehkeet... Lapsi on kyllä vielä masussa mutta luotan tuohon jälkimmäiseen enemmän.
Ekassa raskaudessa rakenneultran (rv 20+) mukaan oli tyttö tulossa ja pieni prinsessa saatiin.
Nyt tokassa raskaudessa np-ultrassa (rv 12+) veikattiin poikaa, huomenna rakenneultra; katsotaan pitikö paikkansa =)
Nekku
Esikoisesta ei kysytty, mutta kakkosta veikattiin rakenneultrassa tytöksi - tyttö syntyi. Ultraaja oli tosin erittäin kokenut ja laite huippuluokkaa, joten uskalsin luottaa arvioon.
Nyt kolmosesta kysyttiin myös rakenneultrassa sukupuoli. Eri ultraaja oli, mutta laite taisi olla sama. Ultraaja sanoi, että hän voisi melkein laittaa päänsä pantiksi, että on poika tulossa. Tuon varmuudeksi vielä näytti meille kolme eri kuvakulmaa, missä pikkumies levitteli jalkojaan ja pippeli oli nähtävissä aivan selvästi myös meidän maallikoiden silmiin ;-).
Kolme tyttöä ja ultrassa ei ole sukupuolesta saanut niin selvää että pojalta olis näyttänyt :) Nelonen tulossa ja siinä eka ultrassa ei saanut selvää sukupuolesta ja mulle heti tuli tyttö tunne niinkui noissa aijemmissakin. Rakenneultra sitten muutti ajatuksen kun siellä selvästi näkyi pojan merkit ja ultraaja oli aika varma että veli tulee tyttölaumaan.
Hei!
Meillä esikoinen poika ja rakenneultrassa jo näin sanottiin. Nyt raskausviikolla 20 rakenneultrassa ei näkynyt pojan merkkejä, mutta ultraaja muistutti, että kivekset voivat laskeutua vielä viikolla 24. Toisin sanoen poika-arviot ovat kai keskimäärin luotettavimpia kuin tyttöarviot.
krepu
Olin rakenneultrassa ja lääkäri katsoi tosi tarkkaan ja pitkään ja sitten sanoi, että kyllä hän tätä tytöksi sanoisi, kun ei mitään merkkejä pojasta ole. Sitten vielä töyssytteli vauvaa pepusta sillä ultralaitteella, jotta saisi heilautuksesta kivekset näkyviin jos siellä sellaiset olisi, mutta ei ainakaan mitään heilahtanut. Omiin silmiinikin näytti siis tytöltä. Itselläni on ollut koko ajan vahva tyttö-tunne. Ei tuohon nyt tietysti täysin luottaakaan voi, mutta näkee sitten maalis-huhtikuussa, että pitääkö paikkansa.
Esikoisesta sanoi lääkäri rv 36, että poika ja poika tulikin. Itse olin koko raskauden varma, että on poika. Kakkosesta olin koko ajan varma, että tyttö tulee enkä edes ultrassa asiaa kysynyt ja tyttö sieltä tuli. Meillä siis molemmat nyt.
Tuo lääkärin eilinen vauvan heiluttelu oli jotenkin mielestäni aika vakuuttavaa kyllä, kun sai vauvan tömpsymään siinä niin, että vaikka kivekset ei olisikaan laskeutuneet ja kelluisivat siellä vedessä niin se heilutteli olisi saanut jotain vilahtamaan. Mutta tosiaan - näkee sitten. :)
Kyselin tosiaan eilen tosta sukupuoliarviosta. Varmasti sen kai tietää sit huhtikuussa. Meilläkin syynättiin aika kauan ja vähän joka puolelta. Aika anteliaasti siellä itseänsä esitteli! Itsellä on epätodellinen olo kun noita poikia tosiaan on kaks kappaletta ja olin jo siträ mieltä ettei meille taida tyttöjä tullakaan.. Ihmeelliseltä tuntuis pukea vaaleanpunasta päälle laitoksella;huh huh! Kuin ois ihan uuden asian edessä. Jännityksellä odottelen. Kiva kuulla kuinka muilla on käynyt.
ja molemmat ovat olleet tyttöjä. Esikoisesta emme halunneet tietää sukupuolta. Tiedän henkilökohtaisesti 2 perhettä, joissa rakenneultrassa sanottu tytöksi ja poika tullut. Jos on HYVÄ ultraaja, niin ei erehdy!