Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
vauvalla verta kakassa?
12.11.2007 |
Vauvamme on kolme viikkoa ja eilen huomasin ensimmäistä kertaa kakan joukossa verta. Keltaisessa kakassa veri on kirkkaan näköistä ja vihreämmässä kakassa veri näyttää limaiselta ja rusehtavammalta. Lääkäri sanoi, että voi johtua peräsuolen tulehduksesta jota vastasyntyneillä voi olla. Verta on joka vaipassa, joissain vähemmän joissain enemmän. Onko kokemuksia tämmöisestä ja kauanko on kestänyt. Näillä palstoilla puhutaan allergian mahdollisuudesta mutta meillä ei muita oireita ole ollut. Kakka on välillä ilmavaivaisen vihreää ja masuakin kipristelee silloin tällöin mutta olen pitänyt sitä normaalina noin pienelle.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
meillä alkoi reilu kk ikäisenä ja kesti ensi kerran n. 2 viikkoa.
Sitten alkoi n. kk päästä uudelleen ja jatkuu edelleen nyt kolmas viikko menossa. Diagnoosi on tosiaan suolitulehdus joka voi johtua allergiasta tai sitten ei jolloin se menee itsellään ohi. Ainoa hoitokeino on äidin syönnin tarkkailu, näin minulle sanottiin...viikonloppuna söin mm. mansikkaa, jaffaa, sipulia ja paprikaa ja oireet pahenivat. Muuten olen noita sitruksia jne välttänyt mutta välillä epähuomiossa kiiressä lipsahtaa. Mikäli tulee muita oireita niin sitten vasta tutkivat tarkemmin.
Jaksamista