Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ilmoittaudun tänne uutena

12.11.2007 |

Heippa! Olen 30-vuotias naimisissa oleva nainen. Meillä on ennestään yksi poika, 6,5-vuotias ja toista lasta ollaan yritetty reilusti yli 2 vuotta. Ainoastaan kerran aiemmin olen näiden vuosien aikana plussannut, sekin hyvin hailakka haamuviiva, joka sitten aika alkuunsa keskeytyi.

Helmikuussa ollaan menossa lapsettomuustutkimuksiin...paitsi että enää en tiedä tarviiko :)). Nimittäin perjantaina kesken työpäivän tein raskaustestin. Kuukautiset oli pari viikkoa myöhässä, mutta mullapa on ollut muutenkin kierto AIVAN sekaisin. Ajattelin että jos ja kun saan negatiivisen testituloksen, niin ehkäpä kuukautiset sitten alkaa.

En hetkeäkään ajatellut että saattaisin olla raskaana, olen niin monena kuukautena pettynyt että pessimistiksi tässä on väkisinkin tullut. No, kaksi viivaa tuli kuitenkin testiin ja vieläpä erittäin vahvoina!!! Tänään oli vielä pakko varmistella ja tehdä toinen testi. Ei ole epäilystäkään: Mä olen hyvinkin raskaana :).

Tässä tarinani pähkinänkuoressa. Olis kiva tutustua samassa tilanteessa oleviin ihmisiin ja jakaa täällä kokemuksia. Toivottavasti se on mahdollista :).

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tervetuloa mukaan odottajiin :) Se plussa tuppaa usein tulemaan juuri silloin, kun sitä vähiten odottaa...

Meillä esikoinen on vähän yli 3-vuotias ja " ehkäisy" on hänen syntymänsä jälkeen ollut luokkaa keskeytetty yhdyntä. Vuoden verran ehdittiin ihan tehdäkin kakkosta. Rupesin juuri puhumaan miehelle mahdollisuudesta, että jos meille ei toista lasta tulekaan luomuna niin mitä sitten... kun huomasin, että herttinen sentään, kuukautiset on jo muutaman päivän myöhässä. Eli ajoitus oli myös mahtava :) Nyt viikkoja kasassa ehkä 8.

Onnea odotukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla