Masukivut
Heipä hei!
No niin nyt ollaan taas raskaana keskenmenon ja yrityksen jälkeen. Nyt mennään ilmeisesti viikolla 6.....
Sellaista haluaisin tietää, onko muilla ollut näillä viikoilla kovia vatsakipuja? Heti palaa edellisen pieleen menneen raskauden oireet.... Mulla on oikealla puolella alavatsaa aika tiukkaa kipua (sellaista repivää ja viiltävää), se helpottaa ajoittain hieman, mutta olo on kuin menkat alkaisi. Pakko ravata vessassa katsomassa onko verta housussa... Toisinaan se säteilee vasemmalle puolellekin, mutta aika kipeä ja turvonnut koko vatsa kyllä on.... Eteenpäin kumartuminen auttaa hieman, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi. Kipu on melko pysyvää, välillä menee hieman pois, mutta on koko ajan "läsnä".
Eilen paperiin tuli kaksi kertaa pyyhkiessä kirkkaan punaiset veriviirut, (melkein huomaamattomat) jonka jälkeen ei enää mitään. Valkovuoto on kova....
Olenko ainoa tällaisten tuntemusten kanssa ja pitääkö jo taas alkaa pelkäämään pahinta:( UÄ:hän mennään ensi viikolla, siihen asti odottaminen on liikaa:(!!!!
Voi olla venymiskipuja, mulla ainakin oli jo noin alussa repiviä kipuja, ensimmäisessä raskaudessa jossa ei ollut, niin tuli keskenmeno.Muut raskaudet on onnekis menneet ilman keskenmenoja, nyt mulla on 1-vuotias lapsi ja toinen tulossa nyt rv 33.
Verenvuotoa voi olla ilman keskenmenoakin , toivotaan parasta että kaikki menee hyvin! Valkovuotokin vissin normaalia, mutta jos menee liiallisuuksiin mene äkkiä lääkäriin, tulehdukset voi aiheuttaa keskenmenoja.