Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

@@@@ KULTAINEN 60-LUKU VKO 46 @@@@

12.11.2007 |

Mukavaa räntäsateista viikonalkua, tulispa jo ihan oikeasti lumi maahan!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kuulla valtsustakin, ja teilläkin vaavi jo 4 kk, niin se aika rientää.

Pikkutikru nyt sitten saattaa tupsahtaa maailmaan meidän loman aikana, toivottelen nyt valmiiksi oikein paljon onnea matkaan, naikkarille taisi tulla teillä sitten lähtö kun jorvin pistävät nyt kiinni.

Pietullahan oli homma mennyt sutjakasti, ja kuulostaa muutenkin arki alkaneen hyvin. Noista rintakumeista, minulla oli alussa aventin kumit mutta sitten vaihtui ainuihin. Ne aventit oli ehkä hieman pienemmät mutta jäykemmät. Poika oli hieman huono ja pienisuinen imemään alussa, mutta vaikka ne ainun kumit oli isommat, niin ne oli jotenkin pehmeämpää materiaalia mielestäni ja homma tuntui sujuvan paremmin niillä ja ne pysyi paremmin päällä kun tarttumapintaa oli enemmän. En muuten tiedä onko noita eri kokoja, aventit tilasin netistä ja ei niistä ainakaan ollut eri kokoja tarjolla eikä marketeissa noista ainuistakaan taida olla. Meillähän poika ei tahtonut alussa jaksaa imeä niin kauan että maito alkoi herumaan joten tiputtelin aina alussa lisämaitoa kumiin ja/tai suupielestä samalla, muuten ehti iskeä nälkäkiukku pikkuiseen eikä imemisestä tullut mitään.

Minäkin muuten veikkaisin wempalle poikaa, vaikka en asiantuntija olekaan niin silloin treffeillä vähän katsoin mahaa että näyttäisi pojalta (oli saman mallinen kun mulla ;) ).

Kumma kyllä ei edes ihmeemmin jännitä tuo vauvan kanssa matkalle lähtö. Ehkä sitä on muuten tottunut reissaaja kun on työn puolesta matkustanut ja lentänyt niin paljon joskus aikoinaan. Pääasia että on pojalle vaippoja ja leluja ja vaihtovaatetta, itse pärjää rahapussilla ja passilla ja lentolipuilla. Ja jos jotain puuttuu niin perillä saa kaupasta. Apartementos kompleksista läytyy myös pieni pesula, joten pyykkiäkin saa tarvittaessa pestä. Ainoa mikä mietityttää on tuo lentokentällä odottelu, jos ei saa matkarattaita portille asti. Mutta eiköhän sitä pärjää kun on baby björn ja kaksi syliä käytettävissä.

Jaahas, pinnasängystä kuului ääniä, gotta go! Oikein mukavaa viikkoa kaikille ja Isotikrulle ja wempalle erityisesti onnea, toivotaan että tuo lakko ei nyt vaikuta teihin isommin jos satutte saamaan nyytit lomani aikana.

Vierailija
22/28 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valdevina, mukava kun kävit poikkeamassa.

Eipä tullut syyslomaa, mutta sentään ihan hyvä työehtosoppari.

Sonjaemma, meillä meni kyllä matkarattaat ruumaan eri paikasta vain kun muut kamat, mutta eivät siis olleet mukana portille asti. Mulla oli tuolloin 5kk pikkumies kantopussissa kentällä sekä perillä ja hyvin meni. Koneen noustessa imetin ja muistaakseni laskussakin, ettei menisi vauvan korvat lukkoon, tutti ajanee saman asian.

Varmaan olis ollut muutakin asiaa, mutta en nyt muista enkä voi tarkistaa, kun en painanut demisnappia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ankkis tiedosta. Arvon just mitä tekisin noiden matkarattaiden kanssa. Ostin niille nimittäin oman kantopussin, joten jos pakkaan ne valmiiksi niin saan sinne väliin pehmusteeksi vaippaa, riepua ja/tai huopaa. Toisaalta jos yrittäisi että saisi pitää ne portille asti, lento kun on aamulla erittäin aikaisin, niin saisi poika nukkua niissä kentällä rauhassa. Luin tuota yhtä ketjua missä on vinkkejä matkustamiseen ja siellä tuntui olleen kahdenlaisia kokemuksia Hki-Vantaalta eli toiset on saaneet pitää rattaat portille asti, toiset ei.

No, täytyy miettiä vielä kunhan tässä pakkailen...

Vierailija
24/28 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai poikaa veikataan meillekin... No, jos sen lisäksi, että lapsi on terve, sukupuoli vielä vaihtuisi, niin mies kyllä halkeaisi liitoksistaan..

Kova kiire tässä olevinaan, tulin vaan toivottelemaan hyvät viikonloput ja Sonjaemmalle vielä kerran nautinnollista ja onnistunutta lomaa!!!

wemppa

Vierailija
25/28 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohikulkiessani ajattelin pari sanaa koneella raapustaa mutta olennaisinta taitaa olla että yhtenä kappaleena edelleen eikä mitään uutta auringon alla :-(

Tämä päivä on kulunut vaan loikoileessa ja lepäillessä, mutta välillä on levättäväkin..

Nyt sohvalle takaisin istuskelemaan ja virkkaamaan vauvanpeittoa kun keskimmäisen neidin kummitäti paljasti kumpi heille on helmikuussa tulossa ja sattui olevan sopiva lankaakin..

Illanjatkoja ja mukvaa alkavaa viikonloppua kaikille !!

SonjaEmma kiitos tsempityksestä ja mukavaa matkaa, nauttikaa !!

Palaamisiin !!

Isotee+tikrunpentu 39+1

Vierailija
26/28 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen tässä samalla pinoa kun ilmoittaudun.

Sonjaemma; me kun oltiin reissussa kuopuksen ollessa pikkuinen, silloin ainakin Finskillä sai ' Babybasketin' kun sitä pyysi. Koneessa niitä on rajallinen määrä, mutta silloin lomalennolla meidän poitsu oli ainut pikkuinen. Lento kesti muutaman tunnin ja päikkärit nukkui basketissa tyytyväisenä. Ainoastaan silloin, jos turbulenssia on, lapsi on otettava pois siitä. Se oli tosi kätevä.

Meillä oli tutti suussa nousun ja laskun aikana. Silloin poitsu oli levoton ja itkeskeli, mutta lennolla muuten ei ollut ongelmia.

Oikein hyvää ja rentouttavaa matkaa sulle ja perheelle! Nauttikaa!

Oma vointi on edelleen hyvä. Lue: oireita on... *tuulettaa*

Viimein perjantaina uskaltauduin neuvolaan soittamaan. Mulla kun on tämä keskenmenohistoria, niin ehdotteli että kävisin äitipolilla jo hyvissä ajoin samalla kun nuo niskaturvotusjutut ja veriseulat otetaan. Hmm, en ole aikaisemmista lähtenyt niihin mukaan ja epäröin nytkin. Ehkä se olis hyvä juttu että tutkitaan, mutta mutta. Mitäs sitten jos jotain ilmenee. Minusta ei ole siihen että päättäisin saako joku tähän maailmaan syntyä vai ei. Vaikeita asioita mietittäväksi.

Katsotaan nyt mitä teemme.

Nyt tämän lakkouhan takia veriseulan ottokin vaikeutuu saati sitten ultra. Sain sen niin myöhään että harkitsen käyntiä yksityisellä noin viikon päähän, haluaisin nähdä onko kohdussa jotain vai ei.

Noh, taas meinaa olla vaan omaa napaa...

On niin ihmeellistä kun jo toiseen viikkopinoon olen saanut hyviä uutisia kertoa!

-minea-

Vierailija
27/28 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kakkossivulla joten nostetta nostetta! Tikrunpentua taidetaan seuraavaksi odotella, jokohan kohta kuullaan uutisia?

En muuten löytänyt esittelypinoa, vaikka kerran kehuin ehtiväni sitä. Löysin jonkun toukokuisen, mutta se oli niiiin epäajantasalla. Vielä oltiin Sonjaemman kanssa odottelukannalla:-) Niin se aika menee, kun Meralkin huomenna jo 5kk. Sellasta tavallista sen ikäsen eloa meillä eli päivärytmit vielä vähän hakusassa ja välillä yölläkin. Soseita ollaan maisteltu ja huomisen " synttärin" kunniaksi meinasin keittää kaurapuuron. Alaleuan kaksi hammasta ovat kirvoittaneet äidiltä muutamat kivat kiljaisut, grrrr. Eli ei syytä kateuteen aikasille hammastelijoille, Emmi!!

Muuten eipä uutta tänne!

Halauksia kaikille ja peukut pystyssä Angeliqille (taidan aina kirjottaa ton nikin väärin....)

Vierailija
28/28 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Ekaa yhteistä toivottiin 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehtiin 10/06 ja tyttö syntyi 6/07.

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06 ja 3/07. Asustamme Uudellamaalla.

Levinia ' 69; mies ´66

lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

Pinkerton

Meillä on kolme lasta; kaksi leikki-ikäistä ja pieni vauva. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lsta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..

Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.

Salome haluaa lisätä itsensä kuumeilijoihin. Ikää jo reippaasti yli 40. Meillä on kaksi pientä lasta ja minä (enemmän kuin mieheni) kuumeilen vielä sitä kolmatta. Kokemusta on tuulimunasta ja keskenmenosta.

Angeliq1 -68 vuosimallia, yhden lapsen (-01) mamma. Avoliitossa ja mies on nuorempi. Asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jonne muutin viitisen vuotta sitten.

Riina67 hakeutumassa siunattuun olotilaan. 3 lasta, keskenmenojakin ollut.

Ximona; Olen siis ihan pian 40v täyttävä, kovasti on lasta yritetty, joskin ennuste on huono. Olen huomattavan ylipainoinen, tupakoiva ja vanha, lääkärit varmaan nauraisivat pihalle, jos menisin sinne lapsettomuuttani valittamaan. Keskenmenokin oli viime vuoden syksyllä, varhainen sellainen ja lääkäri totesi silloin, että saattoi olla onnenkantamoinen ja käski pudottamaan painoa. Niin teinkin, ja nyt on 10 kg pois, olo on tietty hieno senkin puoleen, mutta nyt on vähän ollut ongelmia näiden kuukautisten kanssa.

Peltimetsuri

Olen 37-vuotias, mieheni hieman vanhempi. Entuudestaan kaksi lasta, 4 v ja 7 v. Pääkaupunkiseudulla asustellaan.

Ullrike

Minä ja mies molemmat -64. Luomuna syntyneet pojat 06/03 ja 11/04.

Pippuri04

39 v, mies 8 vuotta vanhempi, lapsettomuus taustaa ja silti saatu kaksi ihanaa lasta hoidolla (2v ja 5v) ja nyt kolmosta kuumeillaan.

Snööpe

Minä 68, mies 65, pojat 12/02 ja 03/05, kolmatta odotellaan jouluksi ;)

-crisse-

Olen vm-69, viides hartaasti toivottu lapsi ois odotettavissa marraskuulle -07.

äitivelho

Täytin juuri 38. 2 biologista lasta on jo. Vauvakuumetta yritetty hillitä jo 3 vuotta.

hobe69

Olen -69 ja mies -73. Yksi poika, vm-06. Muita raskauksia tuulimuna 11/04, ja pikkuisen alkion menetys 05/07.

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti la 20.2.07, poika syntyi .2.07

Emmi la 25.3.07, tyttö syntyi 4.4.07

Tale68

Pinkerton, tyttö syntyi 16.5.07

Mutkala-65, tyttö syntyi 21.5.07

Panjo

Sonjaemma 11.6.07, poika syntyi 13.6.07

Senniina 27.6.07, tyttö syntyi 19.6.07

Valdevina 21.7.07, poika syntyi 15.7.07

niisku65

Yllätysäiti