Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun yhdyntä sattuu...

Vierailija
12.11.2007 |

Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia?

Vaikka kuinka haluat toista, olet märkä ja haluat toisen sisääsi, silti se sattuu. Nautin suunnattomasti kaikesta muusta, mutta yhdyntä käy joka kerta kipeää. Vaikka mies tulisi kuinka hitaasti sisään, silti minusta tuntuu että repeän jostain. Eikä kyseessä ole mikään normaalia suurempi mies. Alkaa mennä hermo! Mitä ihmettä voin tehdä, että nauttisin taas yhdynnästä?

n.30

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ihan sama ongelma, ollut aina, eikä synnytyskään asiaan auttanut.(eli se siitä löystymisteoriasta..) gyne sano mulle joskus et se voi johtua ihan vaan hyvin aroista limakalvoista. haluan seksiä mieheni kanssa, mutta alku sattuu aina ja sitten jos kestää kauemman aikaa niin alkaa taas sattua..:( haaveissa vaan orkkuja yhdynnässä..

en siis ikävä kyllä voi auttaa, mutta jos joku muu voi, niin kuuntelen mielelläni..myös!:D

Vierailija
2/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta niin tää lohduttaa.

Mulla ollut ongelmana toisen lapsen synnyttyä kireys jossain välilihan tienoissa. Ja mikä hulluinta niin tyttönen syntyi sektiolla, joten ei siis sinällään alapään kanssa mitään tekemistä.

Ja synytyksestä aikaa kuitenkin liki kolme vuotta!

Ja halut ois mullakin kohdallaan. Elän lähinnä puutteessa, niin harvoin uskallan kivun takia seksiä harrastaa. Mulla kanssa asiaa tutkittu, mutta estrogeenivoiteistakaan ei ole ollut apua. Lyricaa joku gyne määräs, sillä epäili vulvodyniaa. Eipä auttanut. Kipua ei myöskään poista liukasteet eikä puudutteet. Silmälle limakalvot ehjät, enkä koskaan vuoda yhdynnän jälkeen verta.

Nyt olen kokeillut vanhaa keinoa...venytän välilihaa joka aamu ja ilta. Hieron siihen Ceridal öljyä ja venytän paikkoja minuutin verran. Ehkä kuvittelen, mutta jotain apua ollut, sillä nyt tuntuu että rakastelu väli on tihentynyt.

Mulla kanssa toi että sattuu samperisti kun mies tulee sisään. Mutta kun sen kestää, niin jatko on ihan kivaa...siis kohtuullisen ajan. Mutta sitten ei pariin viikkoon pystykään, ennen kuin paikat taas hieman parantuneet. Nyt tällä hieronnalla rakastellaan ehkä jopa useammin kuin kerta viikossa ja tuntuu tosiaan että kipu nyt siedettävämpää.

Minäkin mielelläni otan vinkkejä vastaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös yksi asiasta kovasti kärsivä . nostan

Vierailija
4/15 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sama ongelma täällä

Vierailija
5/15 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö pillereitä? Oletko raskaana? Imetätkö tai oletko vasta synnyttänyt?

Mä olen nyt ollut miehen kanssa 2 vuotta. Parin ekan vuoden ajan miehen penis vaan useimmiten tuntui liian suurelta, eikä seksi ollut oikein sellaista kuin sen olisi pitänyt olla. Samoihin aikoihin kärsin useammasta tulehduksesta, kokeilin pillereitä, koko ajan tuntui olevan jotain vaivaa ja kuivuustekijää.

Kunnes yhtäkkiä seksi alkoi tuntua aivan fantastiselta. En osaa sanoa mikä tämän aiheutti. Osin ehkä se, että sain hoidettua epämääräiset tulehduskierteet, osin se, että parisuhteemme vakiintui... Enää ei satu.

Vierailija
6/15 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulehduksia sulla sitten oli?

Vierailija
7/15 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä tulehduksia sulla sitten oli?

Vierailija
8/15 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kylässä mieheni kanssa halusimme tehdä ensimmäisen yhdynnän mies puski hiljaa pippelinsä minun pimpiin sitte ku se oli kunnolla siellä minä huusi kovaan äänen aiii niin että kaikki kuuli mies kysyi mikä hätänä sanoi että mun pimpiin sattu ihan kauheesti mies otti pippelinsä hiljalleen pois ja sanoi että katsotaanpa mieheni sanoi että sinulla on pimppi ihan täynnä verta mieheni meni kertomaan muille tapahtuneesta muille minulle soitettiin ambulanssi minulle oli tullut yhdynnästä paha aukko pimppiin sitten tikattiin nolotti

Vierailija
9/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi minullekkin sattui samallainen juttu tein mieheni kanssa ensimäistä yhdyntää mies puski pippelinsä hiljalleen minun pimppiini sanoin

ompa rentouttavaa mutta yllättävästi minuun sattui kauheasti mies sanoi ei mitään hätää katsotaanpa se sanoi pimpisi on veressä arvatkaapa kuinka paljo sattu?

Vierailija
10/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä ihan ensin lääkäriin/gynelle. Joskus syy voi olla mysteeri, mutta usein syy löytyy ja siihen on helpotusta olemassa.

Vierailija
11/15 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää tein yhdynnä älä harrasta seksiä sillä se sattuu vitu***

Vierailija
12/15 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin minun miehen kanssa ensimmäistä yhdyntää mies laitto pippelinsä minun pippiin ja minuun sattui sanoin miehelleni minuun sattuu mies otti pippelinsä pois minun pimpistäni menin kattoon pippiini peilistä pimppi täynnä verta lähdin gynelle sano että tehkää seuraava yhdyntä varovasti ja harkitusti ja mä näytin pimpini gynelle sano ei mitään hätää

Vierailija
13/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSTO! Ovatko kanssasiskot löytäneet tähän ratkaisua?

Vierailija
14/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä osin sama ja kyselin myös neuvoa täältä saamatta vastausta. Ei mahdu. Siis minä pieni, hän iso. Ei päästä edes siihen, että sattuisi. Gyne sanoi, että onhan se vähän pieni. Voidaanko tosiaan olla niin eri paria. Ollaan oltu jokunen kuukausi yhdessä ja hyvin menee, mutta käsi ja suuseksi alkaisi jo riittää. Jos menee hyvin pidempään täytyisi tehdä lapsiakin. On kokeiltu öljyt, kiihotukset ja vaikka mitkä... Ei mahdu. Mitä ihmettä avuksi?!

Vierailija
15/15 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi