Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuajan ultrat.

11.11.2007 |

Kuinka moni on itse varaillut lisäultria jostain yksityiseltä raskauden alussa? Jotenkin tuntuu niin pirun pitkälle ajalle odottaa vielä jonnekin joulukuun puolelle vahvistusta siitä että tuolla masussa oikeasti jotain on..Vai voiko neuvolan kautta saada ultran aikasemmin..vai onko ne kuinka tarkaan säädetty?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin kaksi kertaa yksityisellä alkuraskauden ultrassa (rv 7+ ja rv 10+). Takana on useampi keskenmeno, joten halusin etukäteen tietää onko mahassa elämää. Neuvolan kautta tai sairaalan (jossa keskenmenot hoidettu) en ylimääräisiin ultriin päässyt.

Vierailija
2/3 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos takana on kohdun ulkoinen raskaus, niin silloin passittavat yleensä neuvolasta alkuraskauden ultraan (todetaan että raskaus " oikeassa paikassa" ) mutta eipä muuten taida olla oikeutta ylimääräiseen alkuraskauden ultraan neuvolan kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on rv 6+3 ja tänään menossa myös ultraan. Kävin tässä raskaudessa jo rv 4+3 ultrassa. Edellisen keskenmenon jälkeen ei tullut menkkoja ollenkaan ja raskauden kesto oli ihan hepreaa.

Nyt olen menossa siis tänään ultraan katsomaan jos sydän jo sykkisi.

Lisäksi meinaan kyllä tässä raskaudessa käydä 2-3 vkon välillä ultrassa ennen np ultraa. Jonka haluan vasta rv 13.

Ekassa raskaudessa kävin ultrassa, viikkoja oli 6+2, toinen ultra rv 9. Todettiin kehityksen pysähtyneen rv 8.

Toinen raskaus, en ehtinyt ultraan. Spontaani keskenmeno rv 6.

Mielestäni ei ole hölmöä käydä yksityisellä ultrassa. Itse en haluaisi kokea samaa kuin ystäväni, np ultra kunnallisella eka ja siellä todettiin kuolleeksi.

Ehkä tässä tulee hysteeriseksi....