Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko joku vaihtanut synnytyssairaalaa pk-seudulla? Siis niin, etta synnyttaa ekan Kattarilla ja toisen Naistenklinikalla tms.

Vierailija
11.11.2007 |

Miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asutaan Vantaalla ja tämä toinen syntyy Naistenklinikalla. Naikkarille pääsee tästä meiltä pikkuisen nopeammin kuin Jorviin.

Vierailija
2/6 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen saan niin harkitsen vakavasti klinikkaa synnytyspaikaksi. Tämä eka tuli kättärillä ja mitään muuta kiitosta synnäri ei saa kun nopeudesta tehdä

sectiopäätös tilanteen ollessa sitä vaativa.

Vuodeosasto ihan ok, hlökunnan armoton kiire saa miinusta, mutta se ei heidän vikansa olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/6 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa oli hyvät ja huonot puolensa.

Naistenklinikasta tykkäsin kyllä kovasti, oli jotenkin pehmeämpi hoitotavoiltaan kuin Jorvi. Omahoitajasysteemi toimi osastoilla tosi hyvin, ei tarvinnut joka päivä olla selittämässä uudestaan asioitaan uudelle ihmiselle.

Vierailija
5/6 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenklinikan toiminta vuonna 2005 oli niin järkyttävää synnyttämättömien osastolla, että en todellakaan uskaltanut jäädä sinne synnyttämään. Vaihdoin kesken raskauden Kättärille, jossa minua alettiin vasta tutkia. Samana vuonna tapahtui useampi vastaava vaaratilanne ja yksi ystäväni kuoli raskausmyrkytykseen Nk:lla, kun ei se kova päänsärky mitään meinaa:' (

Ei se Kättärikään mikään autuus ollut, mutta ainakin pääsin tutkimuksiin ja sairauteni otettiin vakavasti. Nk siis ei edes katsonut syytä miettiä mulle hoitoa, vaikka vuodepotilas olin.

Vierailija
6/6 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supisteltuani 26h 5cm takia tuli kättärin tädeillä mieleen että oisko ollut aihetta tutkia tilannetta jo ajassa 14h/1cm jolloin olin jo helvetin väsynyt ja kipeä. Luvattua epiduraalia vitkutettiin ja vitkutettiin, laitossa+uusinnassa. 27h tuskaa ja helvettiä kun vietiin leikkuriin ja todettiin ettei lapsi olis tullut alakautta vaikka maailman tappiin yrittäs. Aivan ala-arvoista hommaa sekä päivystysosastolla että synnärin puolella. Onneksi poika oli kunnossa ahdingosta huolimatta. Kroppa turhasta työstä niin uupunut että kohtu ei lainkaan

supistunut omin voimin. Tippaakaan ei houkuttele

mennä uudestaan sinne jos toisen lapsen saamme.