Meillä on ollut tosi onnistunut isänpäivä
Eilen leivoin oikein urakalla tätä päivää varten: täytekakku, torttuja. mokkapaloja ja pipareita. Aamulla isä sai tulla valmiiseen oöytään ja sai mieluisat lahjat lapsilta ja minulta, ei ne mitään kalliita olleet mutta ajatushan se on tärkein!
Päivällä tein yhden tosi onnistuneen ruokakokeilun, josta tykkäs kaikki, olin hakenut vanhimman lapsen omalta kämpältään meille viettämään isänpäivää, hänkin sai lounaan ja perään kakkukaffit. Nyt vaan jutustellaan ja ollaan vaan ihan rauhassa, kellään ei ole mihinkään kiire eikä kukaan ole hermostunut.
Oispa tällaista aina!
Kommentit (12)
Isälle sänkyyn kahvi, kakkua ja voileipä, ja perään neljä pientä poikaa, jotka kilvan työnsivät isälle kortteja ja kisailivat, kenen paketin isä ensin avaa. Itse annoin uuden Paasilinnan ja käsineet - ei kallista, mutta sopivaa.
rakasteltu on kolme kertaa jo tälle päivää... ;)
mä vietän isänpäivää rintatulehduksen merkeissä, joten ei isästäkään ole ihan kivaa
Tiiätkö muuten mitä! Et oo voinu saada kunnon orkkua, koska oot jo noin monesti harrastanu. (Samoin teidän sessioiden on täytyny olla pikapanoja, koska jo noin monesti ootte ehtineet. ) Ja, Jos orkkuilee kunnolla, sitä tahtoo väsähtää ja nukahtaa sen jälkeen ja olla todella raukee.
ei sen jälkeen pahemmin jaksa saman tien alkaa uudestaan! Tosi on! =)
Monta monta isänpäivää vietetttiin flikkani kanssa kahden! Ja olin niin kateellinen kaikille perheille!
Ei se nytkään aina ole mitään tanssimista mutta suht koht on hyvin asiat!
Halit kaikille surullisille isänpäivänviettäville!
ap
Minä näen tytärtäni tosi paljon, mieheni ei taas niin paljoa kun ei viitsi ajella sinne päin ja mennä käymään. Mieheni ei ole flikkani isä mutta tyttö mieltää hänet ihan täysin isäksi ja psykologisessa mielessä onkin isä. He ovat ihan tuossa vieressä ja kuuntelen koko ajan heidän juttujaan, joskus kommentoin hiukan, pääasiallisesti annan heille rauhan jutella ja olla toistensa kanssa.
Nuoremmat lapset ovat omissa touhuissaan ja kaikilla on maha täysi, ei he mihinkään äitiä nyt tarvitse, joten voin ihan rahassa täällä vietellä aikaani.
ap
mitään tekemistä, kuten nyt. Mies on töissä ja yksin olen kotona, joten nyt on aikaa olla koneella vaikka koko päivä.
Mutta kukin tyylillään.
Kuinka paljon sitten pitäisi olla perheen kanssa, että riittäisi etkä ihmettelisi? Nytkin ollaan 24h/vrk/7 miehen kanssa yhdessä.
Tilanteet ja perheet ovat erilaisia, joten ei kannata aina ihmetellä jos joku tekee eri lailla kuin itse!
En mäkään muiden elämää ihmettele, elän ja annan muidenkin elää, kun en kerta tiedä niiden toisten elämästä mitään!
ap
:)
Mies olisi ollut valmis vielä neljänteenkin, mutta itse en enää jaksanut. :) Aamusta kolme vanhinta olivat ulkona, ja sitten menikin nuorimmainen päiväunille. Järjestelykysymyksiä. :) Ja mua ei erityisemmin nukuta orkun jälkeen.
Kohta haetaan kebabia ja pizzaa, illalla menen lasten kanssa isäni eli papan luokse. Mies saa jäädä lataamaan akkuja huomista työpäivää- ja viikkoa varten.
t. 3
Vierailija:
sinäkin. Thats it. Ei tarvii vetää hernettä nenään....
Mutta ei kai sinun ymmärryskyvyllä voi edes tätä käsittää!
ap
yhteistä aikaanne surffailuun!
=)