Onko täällä keskusteleminen sinulle tapa käsitellä ja ymmärtää Jokelan tragediaa?
Kommentit (4)
Olen yh ja vaikka olenkin opiskelija, viikonloput kuluvat kotona lasten kanssa. He katsovat lastenohjelmia, minä yritän työstää tätä tapahtunutta.
Jos olisin paljon yksin, valitsisin kyllä jonkin toisen foorumin. Täällä asiat saavat helposti asiattomat mittasuhteet. Se on toisten tapa käsitellä asioita, että paisutellaan ja väritellään, haukutaan ja moititaan.
Järkyttävä tapahtuma kaikenkaikkiaan. Enää en lue iltasanomien enkä iltalehden uutisia netistä. Tulee niin surkia olo. Päivittelen kyllä asiaa livenä tuttavien kanssa. Päivittelyllä ei asiaa muuta, mutta onneksi myös Mielenterveysseuran entisen toiminnanjohtajan mukaan päivittely on hyvästä ja tapa purkaa asiaa.
Hienoa että täälä on tällainen foorumi, onneksi jokaiselle löytyy tänä päivänä netistä omanlaisensa paikka, missä purkaa asioita.
Siunausta ja voimia kaikille koululaisten äideille. Asiasta puhuminen vanhemman lapsen kanssa on tärkeää.
Tiedän, että täällä lauotaan korkeintaan puolitotuuksia. Mutta joskus jossain provossakin on jokin uusi ajatus, josta saa ruokaa omille ajatuksille.
Täällä tää tuomitseminen ym menee yli-Olen puhunut läheisteni ja työkavereideni kanssa