Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk!Saako Canestenia käyttää alkuraskaudessa

10.11.2007 |

Itse olen jo puolivälissä raskautta ja menin ostamaan Canestenin voidetta sitkeästi uusiutuvaan hiivaan.N. rv 14 neuvolalääkäri kehotti ostamaan hiivaan juuri ko. kuurin ja olin käyttänyt samaa voidetta jo alkuraskaudessa.Nyt kuitenkin apteekissa täti sanoi että hiivalääkkeitä ei saa koskaan raskaana ollessa ostaa ilman lääkärin lupaa eikä etenkään ensimmäisen kolmen kuukauden aikana käyttääå mielellään ollenkaan!Olen siis aiheuttanut tietämättäni vahinkoa vauvalle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin ihan itekseni juurikin samaa tuotetta viimeviikolla ilman mitään lääkäri käyntiä. Kyllähän se täti minullekkin siellä apteekissa kovasti sanoi, ettei ilman lääkärin lupaa. Neuvolassa sanoin että tälläisen kuurin käytin ja olivat ihan sitä mieltä, että hyvä juttu. Hiiva hoitaa kuitenkin pitää, etenkin raskaana. Halusivat neuvolassa laittaa kuintenkin minut varmuudeksi sukupuolitauti testeihin vaikka oireet hävisivä, ihan vain varmistaakseen, koska monissa taudeissa samat oireet kuin hiivassa.

Itselläni rv 14 joten en sitten tiedä miten tuon alun kanssa menee. Mutta ajattelin kertoa, että ainakin ehkä suurin huoli sinulta menee pois :)

Vierailija
2/2 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottanut kyllä hyvin :D Neuvolassa ei sanonut ainakaan mitään kun sanoin sitä käyttäneeni esikoisen odotus aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla