Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajavinkkejä! Auta päättämään, mitä teen

Vierailija
10.11.2007 |

eli minulla on olkapäille ulottuvat, melko ohuet punertavat hiukset, kunto on kohtalainen (värinpoisto tummasta vaaleampaan 2kk sitten) ja malli tasapitkä eli ei kerrostuksia. Olen yrittänyt saada hiukset tasapitkiksi ja tarpeeksi pitkiksi, jotta ne saa kiinni. Nyt ne ulottuvat pienelle ponnarille. Haluan vaalentaa yleisilmettä rutkasti, olin aina ennen vaalea (alunperin kai joku maantienväri, 7 ehkä) siis vaalennettuvaalea, mutta viime vuonna värjäytin tummanruskeaksi. Tätä väriä pidin puoli vuotta ja nyt haluan siitä eroon. Siksi minulle tehtiin tuo värinpoisto. Täysin vaaleaan ei päästy, vaan tulos on punertavan vaaleanruskea. Haluan siis vaaleat hiukset taas.

Teenkö

1. vaaleat raidat koko päähän ja kerrostusleikkauksen, jossa kuivimmat ja käsitellyimmät päälyhiukset lyhenevät ja ovat terveemmät?

2. vaaleat raidat ja latovjen tasaus, jolloin tukan saisi vielä kiinni, mutta hiusten kunto olisi varmaan kehnompi?

Tykkäisin itse 2. vaihtoehdosta, jos hiukset eivät kovin kärsisi. Kestävätkö hiukset tällaista käsittelyä, ottaen huomioon sen värinpoiston 2kk sitten?

Mielipiteitä?

1. vaihtoehtoa pitäisi aina laittaa kovasti ja tuntuu, ettei työssäkäyvällä äidillä ole aamuisin hirmuisesti aikaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kuulostaa paremmalta.

Vierailija
2/3 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kerroksittain leikattu, mutta pyysin, että kasvojen sivuilta olisivat sen verran pitkät, että ylettyvät korvan taakse ja kiinnikin. Takaa on kerrostettu enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kerrostettu eikä niitä laita, ne menevät päätä pitkin. Lisäksi tukkani on luonnonkihara, mikä saa minut näyttämään ihan lampaalta...