Säännöllinen kierto ja myöhäinen plussa?
Onko teillä täällä kokemuksia asiasta?
Minulla siis aina kellontarkka kierto ja nyt on menkat melkein viikon myöhässä ja testit vain näyttävät päivittäin haaleaa plussaa...
Olisko tässä syytä huoleen vai voiko kaikkia jatkua vielä hyvin? Kertokaahan omia kokemuksia. Ovis kuitenkin oli puolessa välissä kiertoa, joten myöhäisestä oviksesta ei voi olla kysymys...
Kiitos vastanneille!!
Ilayda
Kommentit (2)
Mulla oli ihan sama juttu kesällä. Tein testin kun menkat oli viikon myöhässä, negaa näytti. Varasin ajan gynelle alavatsakipujen takia, otettiin papa-näyte ja kohdunlimakalvonäyte, kun kerroin että raskaustesti näytti negaa ja ihme vatsa oireita on. No testit oli ok, mutta oireet jatkui. Tein uuden testin ja silloin tuli plussa, gyne pyysi uudelleen vastaanotolleen, halusi varmistaa, että kaikki olisi masussa hyvin. Syke näkyi, mikä oli valtava helpotus! Normaalistihan raskaana ollessa ei kohdunlimakalvo näytettä oteta, se lisää keskenmenonn riskiä suuresti. Mulla vaan oli hedelmöittyminen tapahtunut myöhemmin. Nyt on rv 23+5 ja pikkuisella kaikki hyvin! Toivon sinullekin onnea, äläkä turhaan vielä murehdi!
kaikki jatkua hyvin.eli plussa voi vahviatua.riippuu testeistäkin paljon minkä värisiä plussia näyttää ja missä kierron vaiheessa.Oon kuullu/lukenu et joillain on näyttäny selkeetä tai plussaa ylipäätään vasta kuukausikin myöhässä edellisistä menkoista.
Tsemppiä! tiedän et on piinaavaa :)
Minttusuklaa rv 18+2