Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sijaisopettajan jouluraha

Vierailija
08.11.2007 |

Hei. Joulurahasääntöjen tulkinta on hämärä... Saako sijaisopettaja joulurahan (270 euroa), jos sijaisuus on alkanut ennen kesälomaa ja sama sijaisuus jatkuu kesäkatkon jälkeen? Sain jostain tällaisen käsityksen, mutta nyt en löydä sellaista sanamuotoa mistään...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olet työsuhteessa vasta koulunalusta, se jää saamatta :(

Vierailija
2/4 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti näin, mutta kun tuo " saman sijaisuuden jatkaminen" tuntui olevan erillinen ehto, jos 4 kk sääntö ei täyty. Todennäköisintä on kuitenkin, että jos kunta voi olla maksamatta, niin se ei maksa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole mitään väliä oletko ollut koulun palveluksessa vaikka edelliset viisi vuotta. Jos nykyinen työsopimuksesi ei ole ollut voimassa 1.8. niin joulurahaa ei tipu. Asian olen tarkistanut OAJ:n korkeimmilta asiantuntijoilta... Valittelivat vaan että voi voi, olet väliinputoaja. Oma luottamusmies voi neuvotella asiasta tietysti kunnan kanssa, mutta epäilenpä että aika harva kunta joustaa. Meillä esim. tilanne, että 1.8.2007-31.1.2008 sijaisena oleva opettaja saa joulurahan, minä en vaikka olen ollut jo viime lukuvuodenkin samassa koulussa. Mutta kun olin kesän työttömänä ku vakkari palasi äippälomalta " töihin" ... Arvatkaas ketuttaako, ei se raha mutta se periaate!

Vierailija
4/4 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja tästä sijaisen kohtelusta voisi jauhaa loputtomiin... :(