Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokelan murhenäytelmä oli vasta alkua...

Vierailija
08.11.2007 |

lisää uhreja tulee viimeistään parin viikon päästä, kun hoitsut lopettaa hommat ja potilaat kuolee sairaalaan ilman hoitoa.

Kaikki nämä tapahtumat vain kertovat, miten nykyihminen ajattelee vain ja ainoastaa omaa parastaan ja rahaa....tyly ja paha maailma.

Turha kerjätä sympatiaa ja myötätuntoa keltään.

Itse olen jo turtunut näihin uutisiin...ei enää tunnu missään.

Harva se päivä joku murhenäytelmä tapahtuu.

Oma äitini on tehtostetussa valvonnassa sairaalassa ja pitäisi mennä sydän leikkaukseen, mutta työtaistelun takia ei ole tietoa voidaanko leikata. Ilman leikkausta ei tiedetä miten käy...voi pärjätä vielä viikkojakin tai sitten ei.

Mutta se on mun murheeni kaiketi yksin ei yhteiskunnan. Sen myötätunto on loppunut jo aikoja sitten ja samoin kanssaihmisten.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin oli pekka, joka asetti itsensä jumalan asemaan.

Sitten on pesola, joka asettaa itsensä jumalan asemaan.

Vierailija
2/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sutkin ennen pitkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäväni sinun tunteesi! Tsemppihali!

Vierailija
4/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten se veli kun tappoi kaksi siskoaan, äiti joka tappoi siellä Oulussa päin ne lapsensa.....eilinen juttu.....listaa voi jatkaa loputtomiin. Onko sitten ihme jos sairaat ja heikotkin jätetään ilman hoitoa.

Se on ajan henki ystävät!

Vierailija
5/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun äitini jo lähes 60 v. On siinäkin eroa, lapsellasi on vielä elämä edessä! Mutta tahtoisimme pitää mummun vielä luonamme, nuorin lapseni on neljä ja isommat kouluikäisiä ja kaikki rakastavat häntä kovasti. t. ap

Vierailija
6/6 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit yhtään viitsinyt vaivata päätäsi, niin käsittäisit sen, että hoitajat koittavat työtaistelullaan paitsi korottaa palkkoja, myös turvata sen, että hoitajia riittää myös tuleville vuosille. Että hoitoalalle hakeuduttaisiin, jotta kun suuret ikäluokat eläköityvät, olisi edes jollain lailla korvattavissa se valtava vaje, mikä hoitoalalle jää.

Mieti sitä.