Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi vastenmielisin ammatti?

Vierailija
08.11.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää tekopyhää esittämistä ja samojen tekstien lukemista/toistamista.

Vierailija
2/11 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas näkee miten vääriä kuvia ihmisillä on eri ammateista. Tekee se pappi muutakin kuin lukee niitä samoja tekstejä. Ja ei, en ole pappi mutta kylläkin läheltä seurannut papin työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu tänään:

Myyjä: Nyt voit Sanna heti huokaista helpotuksesta, koska me emme ole myymässä lehtitarjouksen siivellä kestotilausta vaan tarjoamme sinulle täysin ilmaiseksi lehtitilauksen kiitokseksi siitä että olet tilannut meiltä lehtiä blaa blaa jankuti jankuti.

Minä: Tämä ei siis VARMASTI tule maksamaan minulle mitään? On täysin ilmainen?

Myyjä: Kyllä vaan Sanna haluamme tarjota sinulle ....blaa blaa

Valitaan lehti.

Myyjä: Tarjoan kahdeksan kuukauden lehdet ilmaiseksi, mutta kuten varmaan Sanna ymmärrät 8 kk ei ole hyvä jakso lehden tilaukselle joten nyt tarjoan sinulle 13 kk lehdet hintaan --

Minä: Anteeksi mutta en tilaa mitään - naps.

Vi-tut-ti.

Vierailija
4/11 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja patologi- yäk...

Vierailija
5/11 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

materialistisen maailmankuvan tuloksia voitte sitten ihailla esim. Jokelan tapauksessa. Miettikää oikeasti vähän pidemmälle! Kristinusko on tuonut läntiseen yhteiskuntaan todella paljon hyvää. Tutkikaa historiaa ja tiedostakaa millainen tilanne oli ajanlaskun alussa ennen kristinuskoa... Kristilliset arvot ovat tehneet meistä länsimaista näinkin hyvinvoivia (vrt. Intia-hindulaisuus ja muslimimaat). Älkää nyt alkako paskoa omaan pesäänne.

Vierailija
6/11 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta ikimaailmassa tökkisi myrkkyjä viattomiin kissoihin, koiriin, jäniksiin, rottiin yms.

Vierailija
7/11 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. nyt vaikka homojen ihmisoikeudet. Melkein löisin myös vetoa, että innokkaimmin naisten äänioikeutta vastustivat kristityt, mitenkähän on...

Vierailija
8/11 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jossain saitti, mistä saisi lisää tietoa? Olen aina osittain salaa ollut sitä mieltä, ettei kirkko tai uskonto ole puhtaasti hyödyksi asioille.

Vierailija
9/11 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onko jossain saitti, mistä saisi lisää tietoa? Olen aina osittain salaa ollut sitä mieltä, ettei kirkko tai uskonto ole puhtaasti hyödyksi asioille.

Vierailija
10/11 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkayhtiön palkollinen

Turkistarhaaja

Vierailija
11/11 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat elantonsa eläimiä kiduttamalla ja kaikenlisäksi ihan turhanpäiväisen asian takia. Eläinkokeetkin voi pelastaa ihmishenkiä, vaikka kammottavaa teollisuutta ovat nekin. Kuolisin häpeästä jos mun pitäisi myöntää olevani turkistarhaaja julkisella paikalla.