Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samoja kokemuksia? kp 46

08.11.2007 |

Mulla on semmoinen ongelma, että nyt on kierron päivä 46 jo. Normaalisti mun kierto vaihtelee siinä 29-34, yleensä on n. 30. Testi näyttää vaan tyhjää, mutta olo on heikko, pahoinvointia on, rintoja särkee ja väsyttää. Miksei kuukautiset jo ala? Testasin ensimmäistä kertaa kp 36, negatiivinen oli, ja toisen kerran nyt kp45, myös negatiivinen. Testi oli Acon10. Onko kenellekään muulle käynyt näin? Ehkä tuulimuna? Toivoisin niin jo että saisi jonkun päätöksen kierrolle, alkaisi jo kuukautiset tai tulisi jotain muuta, kunhan pääsisi epätietoisuudesta.

virva

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta sinun kannattaisi soittaa lääkärille tai gynelle että pääsisit epätietoisuudestasi. Joskushan on niitäkin hetkiä kun ja jos jostain stressaa tai muuta niin kuukautiset vain jää. Mulla oli pari vuotta sitten pisin kierto 72 päivää.

Ehkä kannattaisi myös käydä pissaamassa terveyskeskukseen :) siis tekemässä siellä myös testin sillä jotkut ihmiset vain tuottavat vähemmän raskaushormonia kuin muut eikä raskaus sitten näy testeissä. Mulla on esim. yksi perhetuttu jolla on kuusi lasta eikä yhdenkään lapsen raskaus ole näkynyt raskaustestissä. Toivottavasti tilanne selkiytyisi pian.

Vierailija
2/3 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin terveyskeskukseen, ja kerroin asiasta, ja minut naurettiin pellolle. Sanoivat, että ne testit on ihan luotettavia. Enhän minä sitä niin epäilekään, olo vaan on heikko ja omituinen. Ajattelin, että jos hormooneissa on joku vika, niin voiko sille tehdä jotain. Vastannut nainen sanoi, että voit vaikka soittaa huomenna terveydenhoitajalle puhelinaikana, niin se voi sitten sanoa samat asiat. Plääh.. No, ehkä vaan odotan vielä, ja jos ei viikkoon tai kahteen ala, niin menen sitten lääkäriin. Juttelin oman iskäni kanssa (joka on eläinlääkäri, ehkä se tietää jotain ihmisistäkin sitten :), joka epäili keskenmenoa. Mutta mene ja tiedä. Odotellaan.

virva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin on nyt kp50/30-35. Testit näyttää sitkeesti negaa. Maanantaina testasin viimeksi, eli kp 47. Soitin opiskelijaterveydenhuoltoon, siellä ne lupasivat ottaa mut vastaan, kun sanoin, että yritetään lasta. En kyllä tiedä mitä ne asialle voi, kai ne jotain hormoonia voi antaa, että kuukautiset taas alkaa.

Asiaahan ei helpota yhtään, että tiedän tapauksen, joka ei saanut koko raskauden aikana yhtään viivaa raskaustestiin. Oli sitten testattu verestä. Kaikilla se raskaushormoni ei erity virtsaan kunnolla.

-p