Uusi kuumeilija piinailuviikkoilee...
Päätin kirjottaa tänne itsekin, kun oon lueskellut pitkään teidän muiden kuumeiluja.
Mulla siis menossa piinaviikko, kp 25/29 ja eilen testesin negaa prisman pregantilla=( ! Oireita on ollut oviksesta lähtien: tissikipuilua ja etovaa oloa. Ja alavatsassa tuntuu " jotain" ... ja oireet jatkuu edelleen.
Jos malttaisin odottaa vielä muutaman päivän ennen kun teen seuraavan testin! Onko muita piinailijoita?
Kommentit (11)
Mulla jatkuu joku " tunne" alavatsassa ja on kyllä yököttänyt koko viikon. Ja nyt parina päivänä oon ollu ihan törkeen väsynyt!! Ihan voimat pois koko kropasta, olisko " oikea" oire, vaikka ekassa raskaudessa en kärsinyt mistään tällasesta?! Toivottavasti...
Ja tissit, eritysesti nännit on ihan älyttömän arat. Mulla ekassa raskaudessa tiesin just tisseistä, että saatan olla raskaana. Joten toivo elää!!
Kävin eilen ostamassa clearblue-testin ja ajattelin testailla viikonkoppuna tai sen jälkeen, jos maltan odottaa, ARGH!
Ja kp olis nyt 26/29.
Tää on todellista piinaa ja tuskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olisko jollain kokemuksia clearblue testistä, onko miten herkkä? Siinä paketissa oli, että vois testata jo 3 päivää ennen kuukautusten alkua.
Onko kokemuksia?
Nyt menossa kp 25/27-33. Tilasin netistä tosi herkkiä testejä, ne tuli tänään postissa ja nyt polttelee kaapissa. Testausta yritän odotella ens viikon perjantaille jos sinne asti pääsen. Oviksen ajankohdasta ei ole tietoa ni täytyy elellä ton pisimmän kierron mukaan.
Oireita olen alkanut kehitellä tässä viime päivinä, rinnat on olleet arat ja vessassa olen joutunut käymään yölläkin. Taita vaa mielikuvitus tehdä kepposia... ;)
Positiivista loppuviikkoa ja viikonvaihdetta! :)
Mutta täytyy sen aika herkkä olla jos paketissa lukee et voi testata jo niin aikaisin! Yleensähän niis sanotaan et antavat varman tuloksen samanapäivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa.
Mulla kans ekat ovikset takana, ja ensi viikolla totuus paljastuu. Mulla oli rintojen arkuutta ja vatsakipua viime viikonloppuna, mutta nyt ne ovat häipyneet:( Eilen oli vähän alavatsa kipeä, ja valkovuoto on runsasta. Ei siis hajuakaan kuinka tilanne on! Epätodennäköiseltä kuitenkin tuntuu, että olisin raskaana, kun olihan toi vasta eka ovis pillereiden jälkeen... Yritän kanssa jaksaa ensi viikon perjantaihin, ennen ku testailen, ellei sit menkat ala ennen sitä.
Uudet tuntemukset vaan jatkuvat epämääräisinä... Mulla nipistelee ja vihloo alavatsaa, ei muuta. Nyt on oletetusti kp 19 ja nippailu on jatkunut jo 4-5 päivää. Tulin ajatelleeksi voisko se olla sittenkin ovis joka näin nippailee, mutta ei kai se näin pitkään nippaile?! Sanokaa te asiantuntevammat onko tää vielä ovista vai mitä.
Muuten hansuhelinä, gynekologi sano mulle taannoin, kun kysyin pitäisikö odottaa yksi kierto ennen yrityksen aloitusta, että päin vastoin, eka kierto saattaa hyvinkin olla erityisen hedelmällinen. Hän ihmetteli miksi em. huhu elää niin sitkeässä.
Ääh, vielä pitäis jaksaa kärvistellä vaikka kuinka kauan ennen kuin saa mitään tietää.
Sikuri
Täällä (puolen tunnin päästä) KP 30/30-34 eikä mitään tuntemuksia missään. Jännäks käy.
kp26/29... Paha olo on vähän helpottanu, mutta muut oireet vielä jatkuu. Ja vatsassa on kyllä vähän sellanen menkkamainen olo. Ettei sit kuitenkin punainen paholainen tulis käymään, murr!
No, jos kuitenki varmuudeks testaan huomenna aamulla clearbluella, jos se vaikka jo näyttäis jotain=)
Mites kiira82, onko mitään muutosta olotilassa?
Täältä taustalta on pakko munkin ilmottautua piinailijaks.. Tosiaan kp 29/28-32 meneillään. Jännittää ja kovasti polttelis jo testailla, mut vielä en oo ees testiä ostanu. IHMEELLISTÄ!!! Yleensä sorrun testaamaan liiankin aikaisin ja aina negaa. Mieskin tuossa sano, että nyt et kyllä testaa, kyllähän me 9 kk:n kuluttua nähään, että tärppäskö.. ;) (ei varmaan aiemmin huomaa mitään !?!??! )
Pakko kyllä (miehen kielloista huolimatta) lähtee apteekin suuntaan vielä tänään.
Oireista vielä sen verran, että tissit on TOOOOOSI kipeet ja lämmöt vielä korkeella.
+++++Branco+++++
Hyvää uutta viikkoa kaikille!
Sunnuntaina sitten alko ihmeellistä ruskeaa vuotoa ja nyt se on pikkuhiljaa muuttunut kunnon vuodoksi! Eli se siitä tässä kierrossa...
Mutta mulla on kyllä edelleen tissit kipeet, mikä on outoa tai sit mä vaan kehittelen näitä oireita päässäni raskauden toivossa!!
Mites muilla tilanne? Toivottavasti jollain tärppää++++++++!!!
-breite kp3/28-
Eli uusi kuumeilija kirjoittelee ensimmäistä kertaa ja piinailu on alkanut vaikkei vielä testata kannatakaan...
Ensimmäinen on yrityksessä. Tämä on eka pilleritön kierto kymmeneen vuoteen, joten ovikset ja muut tuntemukset ovat täysin vieraita. Jotain uutta olen ollut huomaavinani oletetun oviksen jälkeen, mutta saapa nähdä... Ajattelin testata ensi viikolla jos se on vielä tarpeen.
Olen silti melkoisen täpinöissäni, koska " aloituslupaa" sai odotella jonkin aikaa ennen kuin se viimein heltisi :)
Tärppionnea kaikille tasapuoisesti!
sikuri