Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nova rengasliina

08.11.2007 |

Jaksaako 1v4kk:n ikäistä 11kg painavaa kantaa Novalla? Kokemuksia myös muista rengasliinoista otan vastaan.

Ergo ei sopinut meille, lapsi ei tykännyt ja äidin alaselkä rasittui sillä hurjasti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nova rengasliinalla jaksoi hädin tuskin jonkin aikaa kantaa pientä vauvaa. Ergo on hyväksi havaittu, tosin alle 1-vuotiaalla ja kevyellä tyttösellä. Kokeilitko kantaa Ergolla selässä vai etupuolella? Monet tykkäävät kantaa selässä, mutta minulle se on raskaampaa kuin edessä kantaminen. 11 kg on kuitenkin aika paljon, en kyllä itse jaksaisi kantaa enää sen painoista....

Vierailija
2/3 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymppikiloista puolivuotiastani (juu, pullea oli...) . mutta MiMSarongilla, joka kyllä käsittääkseni on hyvin vastaava kuin Nova. Mimmissä on pieni pehmuste siinä lapsen jalkojen kohdalla, mutta on minusta niin ohut, että eipä juuri huomaa.

Kannoin rengasliinalla lähinnä kotioloissa, kun piti jotain puuhailla, kaupungilla, kun ei halunnut enää olla vaunuissa tai nukuttaakseni. En suosittele rengasliinaa tuon painoisella pitkäaikaiseen kantamiseen tai ns matkakantamiseen eli että itse joutuisit kävelemään pitkälti. Paikat puutuu taatusti.

Isompana kannoin Patapumilla ja onnistui hyvin. On vastaava kuin Ergo. Säädöt saa olla tosi napakat, muuten alkaa paikat sattumaan, kun lapsella painoa. Oletko kokeillut kudottua pitkää liinaa? Niihin en itse koskaan sekaantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantoasento kun on toispuoleinen, niin selkä väsyy. Mutta lyhyitä kaupassapiipahtamisia olen kyllä tehnyt niin että noin 11 kg lapsi on ollut Novassa lonkalla. En itse ainakaan kaipaa mitään pehmusteita rengasliinaan, kun liinan levittää hyvin olalle, niin se ei paina. Rengasliina on kätevä kun autolla liikkuu ja käväisee vauvan kanssa asioilla, sitä ei tarvitse sitoa etukäteen kuten pitkää liinaa.

Eli mielestäni ihan ok liina tuo Nova.