Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Marrasmasujen torstaiturinat****

08.11.2007 |

Aloitanpas minakin kerran :) Linkittaisiko joku taitavampi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain antamaan pikaista raporttia. Meilla on viela keskiviikkoilta. Kavin nyt iltapaivalla laakarilla rutiinitarkastuksessa ja verenpaine oli pilvissa. Pissassa ei ollut proteiinia, onneksi, mutta ultrat ja liikeseurannat tehtiin heti. Laakari paatti lahettaa meidat sairaalaan tana yona ja kaynnistaa synnytyksen. Painoarvioksi tuli lahemmaksi 4 kiloa, joten huh, huh, voi olla mielenkiintoinen yo/huominen paiva tiedossa. Onneksi paasimme kuitenkin viela illaksi kotiin valmistelemaan pakkausta ja laittamaan esikoisen nukkumaan.

Suppareita kaikille niita toivoville ja tsemppia!

Skusku 38+3/4

Vierailija
2/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä eiliset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=11669077&p=1&tm…

Yö meni valvoessa, miehen lähtiessä töihin puoli seiskan aikoihin, nukahdin hetkeksi, mutta en kunnolla. Eilen siis tuli sitä limatulppaa ja yöllä ilmeisesti alkoi tihkumaan lapsivettäkin. Meinasin jo soittaa synnärille, että pitääkö tulla näytille, mutta tulee niin niukasti, että päätin odottaa aamuun ja sitten alkoikin tuossa kuuden jälkeen kipeähköt supparit. Ei vielä kestä kovin kauan, mutta tuntuvat ja aikas tiheään tulee. Keittelen tässä aamupuurot ja mies tulee pian kotiin viedäkseen esikoisen äidilleni ja alan kunnolla valmistautumaan synnytykseen. Menee niin saman kaavan mukaan kuin esikoisen syntymä, että uskon syntyvän tänään ja suihkun voimistavan suppareita, kuten esikoisellakin. Sairaalaan en kuitenkaan lähde ennen kuin on pakko, paitsi jos supparit hiipuu niin sitten vaikka huijaan lapsivettä tulleen enemmän ja menen näytille. Saavat luvan sitten ärsyttää kohdun suuta niin, että synnytys jatkuu.

Nyt aamupuurolle ja keräämään kamat kasaan.

Tsemppiä myös Skuskulle ja muille tositoimissa oleville sekä suppareita niitä toivoville!

Harmon 41+2 (toivottavasti vielä tänään 0+0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen tulin koneelle kotihommien keskeltä. Taas pyörii pyykkikone ja sain vähän imuroituaki, alko vaan selkää sattuu pirusti joten ei taida oikeen enää sopii mulle sekään homma. Tänään tyttöjen kerho joten omaa aikaa taas tiedossa muutama tunti.

Skusku1: Tsemiä käynnistykseen! Toivottavasti lähtee synnytys hyvin käyntiin ja vauva tuhisee pian rinnalla :)

Harmon: Sulla on tosiaan lähtö synnyttämään tänään :) Viikkoja alkaaki olla jo kivasti joten ihanaa jos vauva jo nyt syntyy. Voi vitsi ku pääsis jo iteki synnyttää jo. Voimia sullekin tulevaan koitokseen!

Vois kohta laittautuu ulosmenoa varten, jos vaan sais ittestään revittyy vähän voimaa...

Tarald ja tiitiäinen 38+5

Vierailija
4/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitten meidän aamut alkaa yhä enemmän niin, että joku on lähtenyt tai lähdössä.

Täällä ei näytä mitenkään siltä että lähdettäis mihinkään. Siivoamaan pitäis alkaa, mutta ei jaksais eikä oikein huvittaiskaan. Viime yönä nukuin vaihteeksi oikein hyvin ja vieläkin nukuttaisi. Paitsi uniin tulivat kovasti jokelan tapahtumat - kun oma työ on koulussa, ne jotenkin koskettaa vielä enemmän. Miettii kaikenlaista, että miten olisi vastaavassa tlanteessa osannut toimia ja miten itse reagoisi ym.

Ei tänne kummempaa muuta. Paitsi että kantoliina tuli tänään, mies lupasi tuoda sen kohta postista. Pääsee värkkäämään sidontoja.

Ja vielä lopuksi, onnea elielisen vauvautuneille!

A-K 39+5

Vierailija
5/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa on ilma ja mielikin niiden Jokelassa kuolleiden omaisten puolesta.

Täällä sentään on iloisiakin uutisia....Onnea siis kaikille vauvautuneille ja synnärille lähdössä oleville.

Nyt aamulla oli toivottavasti viimeinen neuvolakäynti, sillä varattiin aika sinne äitipolille maanantaiksi. Vois kyllä jo vk.lopun aikana alkaa jotakin tapahtua.... Noh, joka tapauksessa eihän tässä montaa päivää enää ole. Toivon mukaan eivät enää maanantaina lähetä mua takaisin kotiin.

Pikku huilitauko vois olla nyt paikallaan kun tuli herättyä niin aikaisin.

Tsemppiä kaikille loppupääläisille!!!!

Dragondream 41+1

Vierailija
6/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips. Täällä on ilmeisesti tapahtunut ja nyyttejäkin on saatu taas kainaloihin...onnea kapalonsa saaneille!! :)

Itsepä täällä vielä kans kärventelen ja alkaa olemaan kyllä melko tympääntynyt jo tähän odotteluun, kun ei edes jaksa tehdä mitään siis järkevää, kuten siivousta tai järjestelyä....eli tämä odottelu on valtavan tylsää nyt tai ainakin välillä ja mielialavaihtelut ihan kauheita...eilen tuli jo tappelua äitin kanssa ja loukkaannuin hänen sanoista, mutta kunhan sain itekseni olla jonku aikaa ja itkeä itkuni pois niin parempi oli mieli, mutta sitten miehen poika taas tuli koulusta sellainen keltainen varotuslappu kourassa, että on käyttäynyt huonosti...eli ei sille vaan mee päähän mikään että koulussa pitäs käyttäytyä...noh...menipä siitäkin hermot....poika raasu...:D heh...mutta ehkä se ajan kanssa tässä.

Stressaa tosiaan se irtisanoutumishommelikin jos menee yli lasketun ajan..nyt isänpäivänä on siis laskettu aika...viime lauantaina jo tuntu lupaavalta, mutta eipä sitten tapahtunut sen kummempaa...silloin oli melko polttelut n. 4 tunnin ajan ja melko tiheään tahtiinkin, mutta nyt on sitte ollu tosi hiljasta sunnuntaista lähtien...vähän vaan pakotusta alapäässä ja paineen tunnetta, mutta ei sen enempää..:P

Tänään taas pian pitää mennä käymään neuvolassa...eilisestä on päätä särkenyt ja tämä turvotus on aivan mahotonta...siis sormenpäät on ihan hellänä ja pistelee ja käsiä ja jalkoja kuumottaa ja itelläki on ihan tosi " kuumat" paikat koko ajan. :( Noh, pitää toivoa ettei ole verenpaineet korkealla :) Nyt vaan odottelen että mies jo tulisi kotiin. Lähti sunnuntaina työreissulle Ruotsiin ajelemaan rekkaa ja on siellä vieläkin...jännittää että onko se paikalla täällä vai ei kun synnytys alkaa...pelottaakin vähän...:( Mutta toivon että ehtii tulla kotiin.

Nyt pitää lähtä sinne neuvolaan...anteeksi omanapaisuus nyt....tsemppiä kaikille viime hetkinä ja suppareita niitä haluaville!! :D Toivotaan että saadaan nyytit kainaloon mahdollisimman pian :D

Hyvää torstaipäivää kaikille!

Malaika+vaavi 39+5

Vierailija
7/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä iloisia synnyttämäänmenouutisia alkaa tulla päivittäin joten toivoa on että itsekin sitten joskus tosi toimiin pääsisi.

Nyt suunnittelen tallustelua muoti ja kauneus messuille viikonlopuksi. Siellä on se terveys ja hyväolo samalla eli jos kiertelisi yhden hallin päivässä :) Josko saisi samalla ripset ja kulmat värjättyä ja kynnet laitettua. Ja mitähän muuta sieltä tänä vuonna löytyykään.

Täytyy sanoa että kyllä jännittää tämä lakkojuttu... Ilmeisesti muillakin joilla la loppukuusta tuntee hiukan jännitystä.. MITÄS JOS...

malaika-vaaville todella paljon voimia lähettelen uuden perheenjäsenen kanssa. Ehkäpä pieni mies pikkuhiljaa oppii sopeutumaan tänne.

Taraldille: Mä en myöskään suostu lähtemään sieltä sairaalasta muutaman tunnin kuluttua. Mies oli eilen sitä mieltä että kyllä hän meitä hoitaa, mutta haluan kuitekin että siinä alussa on hoitaja apuna. Ja ei kai ne voi kotiin pakottaa. Vaikka kuinka täyttä olisikin.

Sitten tunnehöpinää... Mua rupeaa oikein ärsyttämään tämä jokelankoulu-juttu. Siitä on esim. radio novalla jatkuvasti, ihmiset itkee ja maalaa että nyt koko suomi on kohta niin huonovointista yms.. Mutta mitä jos satoja ihmisiä kuolee hoitajien puutteeseen, tuleeko sittenkin suruliputukset koko maahan. Ja tottakai tuntuu pahalta koulussa kuolleiden perheiden puolesta ja myöskin kaikkien niiden puolesta jotka siellä pelkäsi. Mutta en ikinä olisi uskonut että itse tuntisin suutumusta tälläisestä asiasta, yleensä olen tosi empaattinen. Kai se joku hormoonijuttu on tämäkin.. Huoh!

Juuh, josko sitä välipalalle suunnistaisi :)

Kukka ja pikkukattila 38+2

Vierailija
8/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skusku1 ja Harmon : Oikein paljon tsemppiä!!

Tarald: Multa ei kanssa luonnistu enää mitkään hommat..nyt vielä pärjäilee näiden särkyjen kanssa, mut jos vaan menee imuroimaan tms niin johan on seuraava yö ihan hirveä...

--KUKKA-- : muakin on tänään jo kerinnyt ärsyttämään hyvin MONI asia...:) aamulla oli lasten kanssa hirvee tappelu aamupalan syönnistä ja lopulta sitte itkettiin kaikki. Onneksi nyt jo taas tuntuu olevan paremmin kaikki asiat. Lakko/irtisanoutumiset kyllä hermostuttaa...:/

Malaika_vaavi: Kuulostaa tutulle nuo riidat..;) toivotaan, että miehesi ehtii mukaan synnytykseen!!!!!Voimia ja pitkää pinnaa pojan kanssa..:)

Nyt lähden keittelemään teetä ja katselemaan lumisadetta, kun kuopuskin meni juuri päikkäreille..

-Marika ja Vaavi rv 40+2 JO EIKÄ SUPISTUKSEN SUPISTUSTA......##¤¤

Vierailija
9/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skunskulle onnea käynnistykseen!

Ja Harmonillakin taitaa synnytys koittaa vielä tänään. Onnea!

Malaikalle paljon voimia pojan kanssa. Ei varmasti ole sinulla helppoa, mutta onpahan pojallakin ollut suuren suuri muutos elämässään. Toivottavasti ajan kanssa sopeutuminen Suomeen helpottaa!

Kukalla on aivan ihana viikonloppu tiedossa. Pitäisiköhän itsekin kehitellä jotain hemmottelua itselleni... Nyt päiväni kuluvat aivan muussa kuin itsehemmottelussa. Lähinnä olen siivonnut ja leiponut kuin heikkopäinen. Tänä aamuna konttasin kylpyhuoneen lattian kuurausharjan kanssa, mikä sopiikin oikein hyvin viimeisillään raskaana olevan anatomialle... ;-D

Mullakin on hieman samanlaisia aatoksia kuin Kukalla tuosta Jokelan koulun sinänsä kaameasta tapauksesta. Tässä elää nyt niin tuon oman vatsan ympärillä, että TEHY-asiat tuntuvat paljon vakavammilta. Ehkä se on vain luonnollista, että elämän tärkeysjärjestykset ovat nyt näin omanapaiset ja empatiakyky on laskenut puoleen normaalista. Sitä omaa pientä nyyttiähän meidän pitää olla valmiit suojelemaan vaikka henkemme kaupalla.

Tänään olisi vuorossa taas neuvola. Hyvä päästä suursiivousten keskeltä vaihteeksi terveydenhoitajan huomion keskipisteeksi. Minä en ole kyllä lainkaan kyllästynyt ravaamaan neuvolassa. Päin vastoin on ihanaa, kun joku todella on siellä kuuntelemassa omia huolia ja mietteitä raskaudesta, ettei tarvitse läheisiään niillä jutuilla kiduttaa. Ja tässä vaiheessa ei oikein muuta tuolla pääkopassa enää liikukaan.

Mukavaa torstaipäivää masun kanssa yhä ähkiville kanssasisarille!

RvaRuljanssi ja Nuu 37+2

Vierailija
10/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skusku1:lle onnea käynnitykseen! Toivottavasti kaikki sujuu nopeasti eikä tarvitsisi kauaa käynnistellä!!!

Harmonillahan siellä on kanssa jännittävät paikat! Mulla esikoisen synnytys alkoi myöskin vesien menolla. Ei tosin kylläkään käynnistynyt. Oli tosi rasittavaa, kun sitä lirutti ja lirutti, muttei suppareista tietoakaan. Ja sairaalaan piti silti mennä =/ Oksitosiinilla sitten viimein käynnistivät kun supparit olivat ihan onnettomia ja sittenhän se siitä lähtikin ärhäkästi käyntiin! Toivottavasti sulla supistukset ottavat nyt oikeen tulta allensa ja synnytys hoituisi nopeasti ja helposti! Tsemppiä matkaan!

Malaika_vaavi1: Toivottavasti sulla paineet ovat normaalit ja kaikki muutenkin hyvin. Kuulostaa kyllä tosi hurjalta tuollainen turvotus =/ Jaksamisia myös pojan kanssa. Suuri elämänmuutos hänellä tosiaan ollut, mutta toivottavasti alkaa pikkuhiljaa sopeutumaan uusiin oloihin! Ja eiköhän se mies kerkiä mukaan synnytykseen!!! Toivotaan ainakin!!!

Kukalla tosiaan tulossa ihana viikonloppu! Mä olen kans haaveillut kynsien laitosta- jos laittais jotain vähän erilaista =) Pitkät, hyväkuntoiset kynnet mulla on aina ollut, ja olen niitä tykännyt laittaa ja lakata, mutta nyt taas kun vauva saapuu taloon, täytyy ne lyhentää. Rakennekynnet olis ihanat sitten vähän myöhemmin! Kun kyllähän ne omat tässä vauvahoidon ohessa, pyllyä pestessä jne. taas kuivettuu kärsii muutenkin. Rasvat kun muistais joka välissä niin se olis jo paljon se. Menipäs nyt vähän ohi aiheen ;-)

Mä olen ollut tänään ja eilen oikein touhukkaalla päällä! Eilen imuroin koko asunnon ja laitoin vauvalle vaunut valmiiksi =) Meillä kun ne on olleet kuopuksella nyt käytössä.. Tänään siivosin vessan kaappeineen päivineen ja vähän järjestelin paikkoja. Vielä olis tekemistä, mutta onhan mulla tässä viikonloppu aikaa. Alakerran vessaaankin laitoin muuten vauvalle vaipat ja tarvikkeet valmiiksi. Taitaa kaikki muu olla kunnossa paitsi että se itse pikkuinen puuttuu :)

Eipä tänään ihmeempiä. Jaksamisia kaikille ja suppareita niitä tarvitseville ja toivoville!

Yazmin rv+38.. enää 4 yötä vauvan syntymään, jee!!!

Vierailija
11/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI!

Olen jonkun aikaa taustalla lukenut teidän pinoa ja ajattelin jos nyt itsekin alkaisin kirjottelemaan kun on enemmän aikaa ku on äitiysloma.

Olen 22-vuotias sairaanhoitaja-opiskelija Kokkolasta. Perheeseeni kuuluu avomies/kihlattu 30 vee ja tytär 3 vee. Vauvan laskettu aika on 24.11 joten pari viikkoa vielä laskettuun aikaan. Olemme uusperhe, tytär on minun joten miehelle vauvan odotus on eka kerta ja kovasti hän onkin innoissaan.

Odotus on sujunut ihan hyvin, aluksi säikähdettiin kovasti koska niskapoimu-ultrassa vauvalla oli niskaturvotusta ja verikoekin hälytti, mutta sitten kävin Tampereella kromosomitutkimuksessa ja sieltä saatiin hyvät uutiset, pojalla oli kromosomit kunnossa!

Se odottelu oli kyllä kauheaa aikaa, onneksi mies oli niin rauhallinen ja hyvin tukena ku itse vaan itki kaiket päivät eikä mistään tullut mitään.

Nyt vointi alkaa olla olla jo samansuuntainen kuin monilla täällä ehjänä olevista, yöllä nousen vähintään pariin otteeseen juomaan, pissalle, venyttelemään, syömään ym. Kovasti vauvaa jo odotetaan. Kaikki on valmiina, vain pieni nyytti puuttuu.

Synnytys ei hirveästi jännitä, ekasta ei jäänyt pahoja muistoja ja silloin epiduraalipuudutus vei suurimmat kivut. Jos näyttää että synnytys venähtää pitkäksi niin otan sen varmaan taas. Enemmän mietityttää miten esikoinen 3 vuotias suhtautuu vauvaan. Tuleeko kauhean mustasukkaiseksi ja miten saa arjen pyörimään 2 pienen kanssa. Esikoinen on kyllä päivät päiväkodissa jatkossakin, joten se tulee varmasti helpottamaan tilannetta koska siellä on niin paljon toimintaa mitä en itse pysty vauvan kanssa järjestämään.

No sen näkee kohta kuinka alkaa sujumaan.

Tulee maratoniviesti, täytyy jatkaa joku toinen päivä lisää. laitoin tiikerikakun uuniin ja nyt se alkaa olla valmis.

Onko muilla samanlaista että tekee hirveästi mieli kaikkea makeaa? Toissayönä söin suklaalevyn 200g ja sitten ei saanut unta ku masu-asukille tuli virtaa siitä=)

Mulla oli hb vain 109 joten ehkä sitä syö väsymykseen.

Hyvää illanjatkoa kaikille!!

t. Laalaa ja " Keke"

Vierailija
12/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sujui pojan haku reissu meiltä....

Lapsivesi meni kotona 05.30. Kaikessa rauhassa tehtiin lähtöä. Soitettiin amma paikalle ja laitettiin esikoinen kouluun. Sairaalaan lähdettiin n. klo. 9.00. Automatka alotti vasta supistukset.

Sairaalassa mentiin perhehuoneeseen odottelemaan supistusten vahvistumista ja paikkojen avautumista.

Sieltä kipujen lisääntyessä saliin jossa laitettiin armahtava spinaalipuudutus. Siinä sitten odoteltiin paikkojen avautumista.

Paikat aukes mutta vauva ei suostunu laskeutumaan. Siinä loppu sit puudutteetkin kun yritettiin saada vauvaa alaspäin.

Välillä piti pompata kontalleen kun vauvan sydänäänet huononi ja taas takasin makuulle kun tilanne parani. olihan aika touhua välillä.

Lääkäri totesi vauvan olevan kasvot ylöspäin eikä siksi päässy laskeutumaan. Vihdoin klo. 16.00 lääkäri teki päätösen sektiosta. Ja niin sitä lähdettiin pian leikkaussalia päin.

Terve poika sieltä nostettiin kohdun uumenista, vilautettiin äidille ja lähdettiin viemään isälle pestäväksi.

Siellä ne miehet ootteli valmiina ku äiti tuotiin takasi saliin odottelemaan että varpaisiin palaisi tunto.

Eli loppu hyvin, kaikki hyvin!

Poika on tosi rauhallinen, syö ja nukkuu. Turhaa meteliä ei kuulu miehestä ollenkaan. Äiti on takunnu rintojen kanssa kun meni niin rikki ettei meinannu millään kärsiä imettää ja siitähän seurasi rintatulehdus. Nyt on asiat jo paremmin ja vauva arki alkaa luistaa.

Vauva on aivan syötävän ihana ja ollaan koko perhe vauvan lumoissa. Ristiäiset pidetään tapaninpäivänä. enää ei puutu ku nimi ;)

72oinas ja pian 2viikon ikäinen poikavauva

Vierailija
13/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vain tulin ilmoittamaan, että meille syntyi poika eilen puolenpäivän aikoihin. Painoa oli 4450 g ja pituutta 54 cm. Hattu 40. Kirjoitan synntyskertomuksen tuonne Synnytys-palstalle tuota pikaa.

Tultiin kotiin sairaalasta jo tänään, kun ei oikein ollut mitään syytä sielläkään hikoilla sen enempää. En voi sietää sitä että ventovieraita lamppaa ovesta sisään tuon tuostakin ja itse on vasta synnyttänyt.

Kaikki meni tosi hyvin loppujen lopuksi, vaikka supparit oli liian laimeita ja avautumista ei millään tahtonut tapahtua ja sydänäänet heikkeni ja pihtejä kaytettiin jne. Lopputulos merkkaa: Lapsi on taivaallinen ja äitikin niin hyvässä kuosissa, että voi istua tässä koneella kaffikupposen kera jo nyt!!

Tsemppiä jakaantumattomille, jaksua synnyttäville ja iso rutistushali jo vauvautuneille!

Sasusasu ja poika 1 vrk

Vierailija
14/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt kuin silmäillä pinon läpi, mutta näyttäisi, että aika monelle on jo vauva syntynyt. Meille syntyi rv 38+4 2.11. tyttö, 3430 g, 50 cm. Kotiuduttiin vasta eilen illalla, sillä vauva kellastui ja joutui sinivalohoitoon. Synnytys meni ok, supistukset sattuivat tosi vähän kun vertaan esikoiseen mutta ponnistusvaihe sattui sitten sitäkin enemmän. Onneksi sentään älyttiin lähteä sairaalaan, sillä supistukset alkoivat sattua toden teolla vasta ihan ponnistusvaiheen kynnyksellä. Sydänäänet laskivat lopussa ja toinen kätilö joutui painamaan vatsan päältä, mutta onneksi vauva syntyi sitten nopeasti. Verta menetin aika tavalla, joten olen ollut aika naatti. Ihanaa olla vihdoin kotona vauvan kanssa, vaikka hieman nuo bilirubiiniarvot mietityttävät, kun lääkäri ei enää laittanut kontrolliakaan, vaikka vika arvo oli vielä melko korkea (244).

Tsemppiä teille, jotka vielä odotatte nyyttiänne! Vauvapuolella nähdään!

tosca ja pienen pieni tytöntyllerö

Vierailija
15/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea teille hurjan paljon pikkuruisten ihmeiden johdosta =) Kylläpäs näitä vauvauutisia muuten nyt sitten alkoikin tulemaan! Ihanaa!

Vierailija
16/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuliki paljon vauvauutisia! Oli ihan pakko tullaki näin illalla vielä pinoutumaan ku kävin aamulla niin aikasin...

Tervetuloa Laalaa04 mukaan! Mulla on ainaki kaamee makeenhimo ja nytki syön suklaapatukkaa ;) Kaikkea herkkua tekis mieli mut toisaalta kyllä ruokaki maistuu erittäin hyvin.

Itellä on tänään juilinu selkää ja muutama pieni supistuski on tullu. Sais tulla jo vähän kivuliaampia et pääsis tositoimiin. Huomenna taas neuvolaan. Täälläkin turvotus kovaa kuten Malaika_vaavillakin :(

Tarald ja tiitiäinen 38+5

Vierailija
17/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.11. klo 9.02 syntyi meille 3610 g:n painoinen ja 50 cm:n pituinen poika suunnitellulla sektiolla. Sektio oli melko haastava, mutta tuossa palkinto unissaan pihisee sitterissä. Kaikki siis meni lopulta hyvin.

Onnittelut vauvautuneille!

KL.

Vierailija
18/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja LaaLaa04 tervetuloa mukaan =)

Vierailija
19/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea oikein, oikein paljon, 72oinas, Sasusasu, Tosca ja Kaalilaatikko sekä pikkuiset! Mukava kuulla että kaikki on loppujen lopuksi mennyt hyvin eikä suurempia ongelmia tai murheita ole ollut kellään. :) :) :)

Ja Laalaa04, tervetuloa vielä loppumetreilläkin mukaan! Kohtahan tässä voidaan itse kukin siirtyä tuonne vauvapuolelle jatkamaan juttua...

Vierailija
20/20 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret onnittelut 72Oinaalle, Sasusasulle, Toscalle ja Kaalilaatikolle pienten ihmeiden johdosta!

Laalaalle tervetuloa marraskuiseen joukkoon! Hyvin tässä vielä ehtii mukaan :-)

RvaRuljanssi