Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E i varmaan kuulu tälle palstalle,

17.04.2008 |

mutta tuli taas niin paha mieli eräistä naapuruston lapsista.

Heidän äitinsä....ihan puolituttu tuli lainaamaan meiltä kahdelle lapselleen kevyempiä vaatteita kun ei kehdannut toppavaatteissa viedä enää hoitoon.

Sama tapahtui toissavuonna syksyllä kun tuli ekat lumet...meiltä äiti haki toppavaatetta ensi hätiin....annoin ihan uudenveroisen haalarin lainaan silloin ja palautti kahden viikon kuluttua tosi pinttyneenä jne.

Siis kun kyse ei ole rahasta....ihan tosissaan.Kuinka kahden lapsen äiti voi olla noin uusavuton ettei ymmärrä,että Suomessa on vaihtuva ilmasto.Pahoin pelkään,että kuljetaan 2 numeroa pienissä kengissäkin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse en kyllä enää toista kertaa lainaisi jos tuollainen kokemus edellisestä kerrasta.

Ja mitä kenkiin tulee niin uskoisin että hoidossa ovat sen verran ammattitaitoisian, että osaavat puuttua jos lapsi liian pienissä jalkineissa...

Vierailija
2/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kuvailemasi tilanne on jotenkin mun mielestä käsittämätön...

mulle ei tulisi mieleenkään menetellä noin... mieluummin vaikka myöhästyisin töistä ja kävisin ostamassa lapsilleni vaatteet..

lainasitko heille vaatteet?

Viivi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainasinpa tietekin...mutta en tosiaankaan ykkösiä.

Ajattelin tässä,että voisin varovasti jutella aiheesta äidin kanssa kun palauttelee asut.

Kehtaan kyllä kun tiedän,että perheellä on varaa ostaa vaikka minkälaiset vermeet.

En ole muistanutkaan koko juttua,mutta tämän yhteydessä muistuu mieleeni tapaus,että samainen ihminen lainasi juhlamekkoa tyttärensä omiin synttäreihin syntymäpäivien alkuhetkillä!!!!

Olivat aamusta huomanneet,että tyttö on kasvanut mekostaan ulos.(siis tytöllä ilmeisesti yksi mekko)

Uskallan kirjoittaa kun olen ihan sata,että tämä äiti ei tällä pastalla käy : )

On todella vaikea käsittää asia kun itse varautuu aina jo seuraavaan vuoteenkin etukäteen : )

Ollaan siis oikein ääripäistä näissä asioissa.

Vierailija
4/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos kyse olisi vähävaraisuudesta,en tätä täällä kirjoittelisi..antaisin varmaan jotain meille tarpeetonta omaksi.

Vierailija
5/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla tosiaankin joko vähän yksinkertainen tai sitten ei vaan kiinnosta... no meitä on moneksi. Harmi että sinä joudut uhriksi : /

Vierailija
6/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvata miksi hän on vain puolituttu....

Se määrä mikä meillä menee kolmen lapsen vaatetukseen menee tältä rouvalta vähintään kampaajalle ja kosmetiikkatilauksiin...ja meilläkään ei ihan vähän vaatetta ostella.

Ei siis juttuaiheet ihan kohtaa... : )

Vierailija
7/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan lainaisi. Olisin varmana sanonut että ei ole ylimääräisiä mitä lainata. Ei meillä tosin hirveästi olekaan, mutta kyllä usemapi ulkoasu kautta kohti.

Vierailija
8/9 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kaipa tuo voi olla suurta ajattelemattomuutta, uusavuttomuuttakin tai sitten joillakin on vain sairas tarve hyväksikäyttää muita.

No, olen itsekin vähän vastaavaan tyyliin meiltä antanut vaatetta pois. Pohdinnan jälkeen olen ollut tyytyväinen antamaani apuun, joka on kuitenkin lapsiin kohdistunut. Voihan sitä sanoa ihan suoraan myös,että nopeammin saat vaatteet ostettua marketista kuin että alan etsiä niitä omista varastoistani. Varsinkin, jos vaatteita lainataan useammalle kuin yhdelle lapselle samalla kertaa.

Vierailija
9/9 |
18.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihan siltä että hän hyväksikäyttää sinun hyväsydämisyyttäsi.