Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrmannin pommin tekijä oli poika, Kotkassa veli tappoi siskona, jalkajousiampuja oli poika, Jokelan ampuja oli poika...

Vierailija
07.11.2007 |

Kahden pojan äitinä alan tuntea jo syvää maailmantuskaa. Mikä meidän poikiamme oikein riivaa mikä niihin iskee miten tällaiset voidaan estää...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain on. Myös ne suloiset, hyvän perheen pojat syyllistyvät näihin.

Vierailija
2/4 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan puhua rumasti.

miettikää miten kasvatatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani.

Samaa maailmantuskaa koen minäkin. Miksi pojilla ja nuorilla miehillä on niin valtavan paha olla?

Kun tässä on itse joutunut pahan kriisin ja pysähdyksen eteen, on minulle muodostunut inho tätä yhteiskuntaamme kohtaa. Tai oikeastaan koko globaalia mallia kohtaan. Vaatimukset kasvavat koko ajan meillä kaikilla. Aina pitää olla tehokas, tuottava,suorittava, kunnianhimoinen. Kaikkea vaan enemmän ja enemmän. Heikommat putoavat kyydistä ja aina vaan vahvemmatkin taipuvat.

Pojilla kai ei ole kykyä käsitellä kaikkea kerralla, kun niskaan vaan kaadetaan koko ajan lisää vaatimuksia.

Mutta olen ihan varma että aikaa myöden myös tytöt ovat tässäkin asiassa tasa-arvoisia, valitettavasti. Vielä jonain päivänä..

Vierailija
4/4 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi myös useammin nainen kuin mies tappaa omat lapsensa...

Niin traagisia kuin nämä tapaukset ovatkin niin tuskinpa kuitenkaan niitä voi kokonaan estää. Ei kukaan varmasti tietoisesti kasvata lapsestaan vinksahtanutta tappajaa, kyllä vanhemmat parhaansa tekevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan