Missä luuraa Fredrikson Ransu/viiru hattu 52cm?
Uuuh! Hermo menee.... Auttakaa minua löytämään PK-seudulta tai Joensuusta valkoinen tai ruskea ransu/viiru hattu kokoa 52 cm.
Kommentit (5)
Keravalla avattiin uusi citymarket, ja siellä on tuota Viiru-hattua, ainakin vielä eilen oli useampi kappale.
Ransuja, tulleetkin ilmeisesti myöh. kuin muualle
Ruskea hattu on niin kuin harmaa jossa on valkoista (joku meleerattu tai vastaava). Ehkä karvan juuressa pieni vivahdus ruskeeta. Itse kun varasin soittamalla liikkeeseen ni ruskeen ransun ja kun menin hakemaan se oli sellanen harmaa. Eli ei oo tumman ruskeeta mitä itsekin olisin halunnut.
Stocmannilta joitakin viikkoja sitten..Soita sinne ja kysäse..Siellä oli ainakin valkosia ja sit noita harmaa/valkoisia..Ja kokoja oli laidasta laitaan..Ja kyseessä nimenomaan Ransu-hatut..Oli siellä sit muitakin
Fredriksonin hattuja,niitä korvallisia,en katellu tarkemmin..
Lastentarvike Päivänsäde. Ruskeita (siis " ruskeanharmaita" ) ja harmaita oli viikonloppuna jäljellä ja koot pääasiassa 46-49; saattoi olla isompiakin. Myös muutama sininen viiru-hattu roikkui siellä. Kannattaa soittaa ja kysyä. Itse kävin sieltä hakemassa meidän pojille Ransu-hatut (33.90e) ja Rasavil-rukkaset (19.90e!). Myös keskusta Citymarketissa oli jotain hattuja mutta ne taisi olla aika isoa kokoa. En sen tarkemmin katsonut...
Tuolla Päivänsäteessä muuten myydään Tuomas Veturin puujunarataa ja siihen vetureita. Lähinnä Tuomas ja Duck vetureita oli jäljellä. Sellaisella kahdeksikkoradalla oli hintaa 49e ja pakkaukseen sisältyi Tuomaksen lisäksi kaksi matkustajavaunua (Annie ja Clarabell).