Lue keskustelun säännöt.
Antaisitko äidinmaitoa vauvalla, kun
06.11.2007 |
äidinmaito on ollut 8 tuntia jääkaapissa jäähtymässä -> 3-4 kuukautta pakkasessa -> 12 tuntia jääkaapissa sulamassa -> lämmitetty vesihauteessa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Antaisin kyllä.