Millainen paikka Lohja on asua?
Löytyykö täältä lohjalaisia? Harkitsemme muuttoa Lohjalle (keskustan alueelle) ja kiinnostaisi kuulla mielipiteitä kaupungista, mukavia vinkkejä, ajatuksia, tuntemuksia.. :) Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista.
Kommentit (31)
Kaupunkina rauhallinen ja suht hiljainen.
Koulujen tilanne huollettaa sillä useimmissa todettu homeongelmia ja nyt suunnitellaan lasten pakkaamista yhteen kahteen isoon kouluun. Koulukiusaaminen on myös ollut jo vuosia useimmissa kouluissa ongelmana, mitä ei kuulemani mukaan ole vieläkään saatu kuriin!!
Eli muuten tosi kiva paikka, mutta koulut ovat se suuri kysymysmerkki ja se että haluaisiko joskus tulevaisuudessa omien lasten käyvän Lohjalla koulua....
Kouluasiat hoidettu superhuonosti. Muutwn asuttaisiin siellä, eikä vain mökkeiltäisi.
Vanha sanonta: Mielummin nyrkki perseessä kuin asua Lohjalla.
"mielummin nyrkki perseessä kuin asua lohjalla!" (c) Taistelu-Jaska.
No niitä löytyy joka kylästä, ei niin pientä paikkaa olekkaan etteikö joku narkomaari löydy omasta takaa.
Oon asunut nyt 10 vuotta täällä ja itse oon tykännyt. Luonto on kaunista ja palveluita sopivasti. Sopivan pieni paikka itselle. Eihän täällä täydellistä ole, mut eipä ole missään muuallakaan.
Huono, täynnä ra sis teja, narkkijuoppoja ja juntteja. Kunnon ihmiset taas ovat kylmäviä ja eivät morjesta. En suosittele!
hei miten menee lohjalla nykyää? täältä näi tultais heti jos duunit natsaa. asutaa korsoon kupees ja perhettä on tulossa. asunnot maksaa tääl iha liikaa ja jotenki ei enää ihmisvilinä kiinnosta, eikä mikää cyberpunk meno. ei varmaa oo lunta siellä?