Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^ SUURPERHEKUUMEILIJAT vk 45 ^^^^

06.11.2007 |

Laitoin nyt pinon pystyyn, kai sitä täälläkin puolella jotain jutustelua yritetään pitää yllä :) !

Itse en ole käynyt tuolla suurperhefoorumissa, kuin kurkkaamassa pääsivun.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin toistaiseksi kökin tällä puolella, olen varmaan niin kaavoihin kangistunut että uudet asiat ja niiden sulattelu vie aikaa-niin kuin nyt tuollaiset uudet keskustelufoorumit.

Uusia ihmeellisyyksiä ei ole tapahtunut. Oltiin viikonloppuna kaksin ukkelin kanssa konsertti-iltaa viettämässä, oli ihan kivaa (Rajattoman konsertissa oltiin ja oli hyvä).

Äitini makaa sairaalassa polvinivelen vaihto-operaation jälkeen ja häntä oon käynyt katsomassa.

Menkkoja taas jo pian ootellaan, aika minimaaliset on odotukset tälle kierrolle. Eli viiminen piinaviikko käynnissä

Tanni

Vierailija
2/15 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin taitaa olla meidän perheen kuumeilut sitten kuumeiltu, mikäli kaikki hyvin menee..

Se kuulkaat siskoseni oli maanantaiaamuna PLUSSA!!! :D Ihan täpinöissäni ja sekaisin, eikä asiaa ole oikein vielä sisäistänyt, mutta onnellinen olen, ja jopa mieskin!! Oireita ei juurikaan ollut/ole, rinnat aristaa ja nippailee ynnä kolottelee masua. Palellut olen kyllä normaaliakin enemmän, ja tänään sain ensimmäisen häivähdyksen väsymyksestä...

Plussaisia tuulia teille jokaiselle kovasti, tällä kertaa näin omanapaisena.. (sattuneesta syystä!)

Ädä+kolmikko ja rv4+1 (kovin pienet on vielä lukemat..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ädälle onnittelut plussasta!!

Niin niitä vaan pikkuhiljaa tulee tännekin pinoon :). Itsellä (vaikka se päätös tehtiinkin jo...) on TAAS kerran ruvennut mieli kääntyilemään eestaas. Koska tämä loppuu?? On todella rasittavaa, kun ei voi seisoa täydellisesti asian takana ja vaan jahkaa ja jahkaa. Sitkeästi yritän kuitenkin väistellä noita " ei" -ajatuksia, vaikka vaikeaa se on.

kaakaokirahvi ja kp 5/30

Vierailija
4/15 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hoh hoh, mä oon niin kurkkua myöden täynnä meidän savuttelevaa naapuria. En voi pitää vauvaa ulkona nukkumassa kun on sellainen käry että. Pahempi kuin silloin kun Venäjällä oli ne metsäpalot. Tää meitin naapuri kulta, kun lämmittää koko talon+käyttöveden jätepuulla ja ei saa sitä syttymään kunnolla vaan se palaa liian matalla lämmöllä sen takia karmeet sauhut. Tekis mieli kerätä naapuruston kanssa kolehti ja maksaa eden yks öljytäyttö heille.

No, mutta sitten asiaan. Meillä mies edelleen vitkuttelee, on jopa ruvennut pihtaamaan :( Mä kun en käytä ehkäisyä tällä hetkellä. Mutta on sentään suostunut juttelemaan vakavasti mun kanssa mahdollisesta nelosesta :)

kierrosta mulla ei oo hajuakaan, mutta taitaa olla nyt n kp15/24-30 (tai näin oli ennen, pari vko sitten oli ekat menkat sitten synnytyksen joka oli tammikuussa)

-A- kp 15/16

Vierailija
5/15 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun on hieno homma että sinne + tuli!!

Voimia ja onnellista odotusta!!!

Onnea vielä kerran!!!

Leanna kera kuuden

Vierailija
6/15 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axeliina:

no hoh hoh, mä oon niin kurkkua myöden täynnä meidän savuttelevaa naapuria. En voi pitää vauvaa ulkona nukkumassa kun on sellainen käry että. Pahempi kuin silloin kun Venäjällä oli ne metsäpalot. Tää meitin naapuri kulta, kun lämmittää koko talon+käyttöveden jätepuulla ja ei saa sitä syttymään kunnolla vaan se palaa liian matalla lämmöllä sen takia karmeet sauhut. Tekis mieli kerätä naapuruston kanssa kolehti ja maksaa eden yks öljytäyttö heille.

No, mutta sitten asiaan. Meillä mies edelleen vitkuttelee, on jopa ruvennut pihtaamaan :( Mä kun en käytä ehkäisyä tällä hetkellä. Mutta on sentään suostunut juttelemaan vakavasti mun kanssa mahdollisesta nelosesta :)

kierrosta mulla ei oo hajuakaan, mutta taitaa olla nyt n kp15/24-30 (tai näin oli ennen, pari vko sitten oli ekat menkat sitten synnytyksen joka oli tammikuussa)

-A- kp 15/16

Hienoa, plussa tähän(kin) ketjuun, onnea Ädälle!

Axeliina, itseasiassa te voitte tehdä tuosta valituksen teidän kunnan ympäristö vastaavalle, tms. Numerot löydät varmasti luettelosta, tuollaiset savuttelut on aikas pitkälle kiellettyjä! Soita ihmeessä teidän alueen ympäristöpuolelle! Ei tuollaisesta tarvitse kärsiä!

Ja, symppikset täältä, meillä on kanssa ilmassa pihtailun tuntua (vaikken olisikaan jatkuvasti kaatamassa miestäni vällyihin ;) ), vaikka mies itse antoi vauvalle luvan tulla... :(

(.) Mulla olis kanssa piinaviikko menossa, pienet mahkut olis.... muttamutta, ihan selkeet menkka vihlonnat alkanut. Mutten heitä pyyhettä kehään ennen kuin tulee (toivottavasti ei tule) varsinainen kp 1!!

Jokelan koulun tilanne on järkyttänyt kovasti. Oli pakko soittaa pojallekkin (ylä-asteella) " muuten vaan" , vaikka asutaankin ihan toisella paikkakunnalla.

Voimia kaikille vanhemmille ja omaisille sinne suuntaan!!!

Vierailija
7/15 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen plussauutinen.... Äsken piirtyi Acon kasettitestiin hento, mutta havaittavissa oleva vaaleanpunainen viiva!

Uskomatonta!

Oletetusta oviksesta on n. 9-10 päivää.

- Shokissa oleva Meriutu.

Vierailija
8/15 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriutulle onnittelut plussasta myös!!

Jopas nyt jotain, kun niitä plussia alkoi tulla :). Hienoa!

kaakaokirahvi

Vierailija
9/15 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIISOT onnitteluhalaukset Meriutu myöskin sinulle!! Paljon onnea odotukseen, ja mukaan kaikki vauvaliimat ja tarrasukkia vaikka parit ylimääräisetkin jotta masukki pysyisi matkassa!!

Täällä on vielä aikas epätodellinen olo asiasta. Väliin käy mielessä, et mitähän sitä tulikaan tehtyä?!?!? Auto menis sitten vaihtoon (vasta kesöllö vaihdettiin!!), talo liian pieni jo nyt, kuinka käy minun pienen pääparkani (se masennus).. Ja sit topuuttelen ettei pidä mennä asioiden edelle, kunhan nyt näkee sujuuko tämä loppun asti toivotulla tavalla. Niin oireeton on olo, väsymystä lukuunottamatta, että ihan pelottaa onko tuolla edes elämää.. Ja vielä on liian aikaista lähteä mihinkään asiaa tarkistuttamaankaan, joten odotettava on. Odottavan aika on tosiaan pitkä!!

Neuvolaan ajattelin soitella joskus 6-7vkolla, jos vielä aihetta on.. Minäkö pessimisti?!?

Vaan nyt takavasemmalle, en ole vielä odotuspuolellakaan käyny..

Ädä+kolmikko+rv4+3

Vierailija
10/15 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että kaikki sujuu hyvin!!

Vierailija
11/15 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille...

Uutena kuikuilen.. kuulun varmaan joukkoonne. Neljättä haaveilen ja pari päivää sit lopetin ehkäisyn :) Nyt kovasti odotan menkkoja et pääsis aloittamaan yrityksen!!

Ihanaa olla " kuumeessa" taas, vaikka vannoinkin kovaan ääneen ettei enää meille vauvoja tuu :D Nuorimmainen nyt reilu 2v.

Toivottavasti pääseen mukaan juttuihin...

" uneli"

Vierailija
12/15 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä myöntää, että olo on aika epätodellinen.

Aamulla vielä tein uusintatestin ja kyllä se viiva vaan testissä on!

Vähän samaa mietin kuin ädä, että mitä sitä onkaan tullut tehtyä.

Ja totta ihmeessä pelottaa, meneekö kaikki hyvin. Mistään oireista ei kyllä voisi päätellä olevansa raskaana.

Toivottavasti saataisiin oikein plussa-aalto nyt tähän pinoon. Tannilla tuntuu olevan kohta jännät paikat edessä...

Mitä Sinuville kuuluu?

Meriutu

Vierailija
13/15 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan!

Ei ole helppo anopin koneella mennä vauvasivuille, siitä tämä pieni tauko.. Nyt tulin käy remonttipaikalla ja omalla (miehen) koneella! Vieroitusoireita alkaa ihan tulla:)

Kaakaokirahvi - sama täällä, vielä en ole etusivua peremmälle päässyt tuolla suurperhefoorumissa. Tämä on tuttu osoite, helppo tulla, ja te ystävät, olette myös jo tuttuja! Tuosta mielialan heilumisesta, kun mulla epätodennäköistä on tässä kierrossa tärppi, niin kovin ajattelen että pitäiskö sittenkään ryhtyä tähän.. Mutta kun tahtoo niin!

Tanni - voin yhtyä sun fiiliksiin tuosta minimaalisista odotuksista.. pian lisää mun osalta. Mutta joka tapauksessa peukutan sulle!

Ädä - lämpimät onnittulut plussasta! Sehän kävi nopeasti. Tarrasukkia mukaan sinulle ja pienelle vauvan alulle!

Axeliina - sullahan taitaa olla ovisajat käsillä :) ikävää kun on tuollaiset nuohustajanaapurit! Meillä poika nukkuu jokapäivä päikkärit pihalla, olis ikävää, jos täällä joku tuohustais aina. Ottakaa tosiaan kuntaan/kaupunkiin yhteyttä.

Clarinetti - peukkuja piinailuun sinulle, se voi se pienikin riittää.. toivotaan niin!

MERIUTU!! - ONNITTELUT! Ajatella, ja sinä niin tuumasit lopettaa hormonien syönnin, onneksi et kuitenkaan! Mahtavaa, kyllä. Hurjan paljon vauvaliimaa mukaan, että saat pitää lähetyksen loppuun saakka! Hei, mikä sai sut testaamaan näin pian oviksesta? Oliko jo tuntemuksia?

Ja omaa napaa.. minähän oli niin innoissani kun ryhdyin sillä apteekin ovistestillä värkkää. Ja kun luulin saaneeni sillä plussan sunnuntaina. No silloin aamulla pupuiltiin, ennenkuin lähdin reissuun, ja maanantaista lähtien ollaan oltu sitten anopin hoivissa, ja kuitenkin olen jatkanut ovistesteillä.. Ja keskiviikkona sitten tuli mun mielestä täysovisplussa. Ja tosiaan- touhuiltiin sunnuntaina, eli eipä taida olla mulla minkään valtakunnan piinailua tiedossa. Ilmeisesti on selibaattikuukausi tiedossa, sillä sen verran hankalaa on toisten nurkissa kuherrella.

Ja vielä tuosta oviksesta, se plussa tuli kp19, eli jotain hyötyä nyt oli tuosta testailusta, että ens kierrossa osaa olla paremmin varuillaan. ja ei oteta yövieraita niille ajoille, eikä itte olla muitten nurkissa...

Ja niin - kyllä on järkyttävää tuo Jokelan koulun traaginen tapahtuma. Paljon on isommat lapset halunneet puhua asiasta, tv' stähän siitä tulee koko ajan. Kynttilöitä on poltettu.

Vierailija
14/15 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriutu, testasitko sä vähän aiemmin kuin mitä menkkojen olis pitänyt alkaa, vai mikä sai sut ottamaan testin esille? Mulla taitaa olla nämä päivät sekaisin - oliko se noin 14 pvää ovis ennen mahd menkkoja? Valaiskaa onnetonta.

Muuten,- ostin punaviinilaatikon ja hyvin olen anopilla pärjännyt:)

Eikö se punaviineily sovi oviksen jälkeen... miten se menikään. Niin, anopin kanssa ollaan lasilliset yhdessä otettu, ja naureskeltu että hyvinhän tämä yhdessä asuminen sujuu...

Vierailija
15/15 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa saavuin näille sivuille.

Pakko oli kirjautua ja ONNITELLA plussanneita: Meriutu ja Ädä!!! Mahtavaa... olen tosi iloinen teidän puolesta! Toivotan ihanaa odotusaikaa ja tuhannesti onnea :-)

K@@po kp2