Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni saa lahjoja jouluna asiakkailtaan tms?

Vierailija
06.11.2007 |

mun mies saa joka joulu lahjoja, yleensä se on joko viskiä tai suklaata, hyvin hoidetusta työstä. Onneksi mies ei tykkää kummastakaan niin jää mulle enemmän! Että on niistä lahjoista iloa, vaikkei kohde niistä tykkäisikään, ihan turhaa napinaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme yrittäjiä ja heidän asiakkaitaan.

Yhdeltä tulee joka joulu graavilohi, toiselta herkkukorityyppinen jutska (sisältö vaihtelee vuosittain) ja yhdelta tulee jotain kamaa (viime vuonna sellanen piknik reppu, en muista sisältöä tarkemmin), yhdeltä tuli viime vuonna punkkupullo.

Pari yhteistyökumppania laittaa rahat hyväntekeväisyyteen, joka myös ok meidän mielestä.

Vierailija
2/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan kovin moni ei niitä lahjoja saa, itse en ainakaan kassana ole saanut yhtenäkään vuonna lah joja, paitsi pomolta. Asiakkailta kuulee kyllä hyvän joulun to ivotukset ja ne minulle riittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen enemmän myyntipuolen hommissa, joten olen itse lahjomisvastuussa. Yleensä kyllä muutamalta asiakkaaltakin tulee joku pieni lahja.

Mä arvostan näissä business-lahjoissa lahjakortteja. Mikään ei ole kamalampaa kuin heitellä loppiaisen jälkeen niitä työpaikalle tuotuja kukkakimppuja ja herkkukoreja pilaantuneina roskiin. Firman logokamoilla ei kukaan tee mitään. Kuka haluaa esimerkiksi juhlapöytään paistivatia, jossa nurkassa on konsultin logo? Ja tuo on vielä paremmasta päästä, pahimpia ovat ne iänikuiset fleece-takit XXXXL-kokoisille.

Mulla on muutama peruslahja. Kukkakaupan lahjakortti, Alkon lahjakortti tai Deli-liikkeen lahjakortti. Viinipulloja myös lähetellään, koska ne ovat sopimattoman persoonattomia, joten jos saaja ei itse viiniä juo, niin sen voi huoletta laittaa eteenpäin.

Vierailija
4/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli me siis maksetaan heille, kun ostetaan heidän tuotteitaan/palveluitaan. Mutta emme me saa lahjoja asiakkailtamme, jotka ostavat meidän tuotteita/palveluita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi