Jos meille tulisi ero miehen kanssa
Minä jäisin täysin yksin erotilanteessa. Minulla ei ole ystäviä, vanhemmat kääntäisivät selän minulle kun eroan hyvästä miehestä.
Tämänhetkinen " tukipiiri" on miehen puolelta.
Uskomatonta, millainen luuseri olen, kun en ole onnistunut saamaan edes yhtä luottoystävää tämän perhepiirin ulkopuolelta. :(
Minua surettaa!
Kommentit (5)
Vierailija:
ei tee itsetunnolle ja parisuhteelle hyvää olla noin riippuvainen ja epäitsenäinen. Hanki harrastus, hoida ystävyyssuhteita. Tee jotain muutakin kuin olet miehen kanssa. Ihan jo itsesti vuoksi, eroa tai ei.
En saa ystäviä koska olen tylsä - yritän saada ystäviä, mutta en saa niitä koska olen tylsä.
Break the sicle.
Mene vaikka kansalaisopiston luovan kirjoittamisen piiriin tms ja mene sinne harrastusasenteella. Jos synkkaa jonkun kanssa, niin sehän on vaan added bonus!
Vierailija:
Mene vaikka kansalaisopiston luovan kirjoittamisen piiriin tms ja mene sinne harrastusasenteella. Jos synkkaa jonkun kanssa, niin sehän on vaan added bonus!
ei tee itsetunnolle ja parisuhteelle hyvää olla noin riippuvainen ja epäitsenäinen. Hanki harrastus, hoida ystävyyssuhteita. Tee jotain muutakin kuin olet miehen kanssa. Ihan jo itsesti vuoksi, eroa tai ei.