Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovistestien vertailua

05.11.2007 |

Mitä ovistestejä olette käyttäny ja onko näyttäny selvästi plussaa? Itse olen käyttänyt Aconin Easy Prediction-testejä ja tulokset on ollu hieman ristiriitaisia. Ensimmäisenä ja toisena testipäivänä testiviiva näkyi C-viivaa huomattavasti himmeämpänä, mutta näkyi kuitenkin. Kolmantena päivänä testiviivaa ei ilmestynyt ollenkaan, mutta nyt neljäntenä päivänä se oli taas himmeä. Onko muilla kokemuksia tästä testistä? Lisääntyvää limaisuutta olen huomannut, valkovuoto on runsasta ja venyvää, joten ovis siis mahdollisesti vasta tulossa? Kp on 12-14/26-30.

Kommentteja kaipailisin ja eri testien vertailua. Vauvakuume on niin kova, että piti liittyä teidän muiden kuumeilijoiden joukkoon. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että o vasta tulossa. Itsellä testit näyttää niin että kp14/28-32 näyttää melkein plussaa, seuraavina päivinä himmeämpää ja sit pamahtaa tosi tumma testiviiva (selkee plussa) siinä n.17/28-32.

Mutta toki nää on niin yksilöllisiä juttuja.

Tutti

Vierailija
2/4 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis samat Aconin testit olleet käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on näyttänyt www.kotitestit.com acon ihan hyvin, apteekista ostettu clearbluen digitaalinen tietysti ihan varmasti, nyt tilasin www.babyplus.fi ja ihan hyvin toimi sieltäkin tilatut, yhdistelmäpaketin ostin, kun sai sen lehtitilauksen kaupanpäälle.

Joten positiivisia kokmuksia on, vaikkakaan raskautta ei vielä ole kuulunut....

Vierailija
4/4 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista ja jatketaan testien arviointia. :) Taisin olla vähän turhan hätäinen, kun ei vielä neljän testin jälkeen alkanut tummaa viivaa näkyä. Tänään se sitten pamahti ja ihan kunnolla vieläpä. :) Joten ei muuta kuin pupuilemaan. ;) Pitänee varmistella vielä huomennakin ja miksei myös ylihuomenna. Meinaa nimittäin halujakin olla vaikka muille asti jaettavaksi! Mies-parka... :D Toivo elää sellaisesta ihanasta vauvakääröstä. Toinen todellinen yrityskierto tosin vasta meneillään, joten edetään rauhassa. :) Tsemppiä kaikille kuumeilijoille!

Ofelian, uusi kuumeilija