Onko täällä jo puitu Vappu Pimiän tursuavat kainalot eilisessä lähetyksessä? ev
Kommentit (10)
En ole ikinä lähtenyt mukaan näihin Vapun ulkonäön mollaus ketjuihin, päin vastoin.
Mutta eilinen asu oli kyllä aika floppi. Joku kirjoitti täällä eilen, että " Vapun rinnat tursuaa" niin mun mies sanoi, että kyllä ne on sorry vaan kainalon alus läskit jotka tursuaa... En kyl ymmärrä sitä toppivalintaa.
Nätti silmämeikki oli kyllä Vapulla eilen!
Naurettavaa. Todellakaan ei ollut häiritsevän näköinen, vähän oudon mallinen vain ylhäältä. Voi kun naiset itse lopettais tämän turhanpäiväisen loukojen louskutuksen. Ehkä miehetkään ei sit kehtais olla niin armottomia naisille.
Vierailija:
Eilen katsoessani ohjelmaa, ajattelin että, kyllä toi olis taas hyvä aihe av:lla
Hienoa, että teillä kaikilla on oma elämä!
Vappu on Nainen, sellainen jollainen naisen kuuluukin olla.
Vierailija:
Samaa mietin, ja tulihan tämä aloitus VIHDOINKIN..
esiintyy telkkarissa, niin luulis, että siellä jokainen haluaisi olla mahdollisimman edustavan näköinen. Ja se eilinen toppi ei kyllä Vapun päällä sitä ollut. Jokin muu vaate päällä se olis ollut tosi vetävän näköinen eilenkin!
mutta tuo toppi olisi voinut olla kokoa suurempi. Liian ahdas toppi sai sitten ihon tursuamaan topin yläpuolella vähemmän kauniisti :(
Jollekin vaan pakkautuu pussit sinne. Mutta en olisi kyllä laittnaut tuollaista asua tuolla ominaisuudella, jonka kyllä itsekin omaan.
Kaunis nainenhan Vappu vaikka vähän kainalopusseillakin.
ja on paljon hoikemman näköinen kuin telkkarissa. Mutta joo, aika inhottavasti tursusi kainalot :)
Mutta vielä enemmän ajattelin, että on ihanaa kun pimiä ei häpeä normaalipainoisen naisen kroppaansa. Johan Maxineakin haukuttiin palstoilla läskiksi mitä hän ei todella ole. En suuremmin tykkää alipainoisuuden ihannoinnista. Itse olen normaalipainoinen.