Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teit viimeisellä viikolla ennen synnytystä?

Vierailija
04.11.2007 |

Tiedän, että h-hetki on lähellä. Tulee vain istuttua kotona ja odotettua, sellaista peukalonpyöritysmeininkiä. Alkaa hiipiä mökkihöperyys...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin ostoksilla, mummulassa, ulkoiltiin jne.

Sinä iltana kun kuopus syntyi, leikkasin miehen tukan, pesin kylpyhuoneen, nukutin esikoisen ja lähdin synnyttämään. Aamulla tultiin kotiin. Oli mukavaa!!

Vierailija
2/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonlinnassa oltiin ja kiipesin mm. Olavinlinnan portaita ylös alas. Mulla oli hyvä kunto silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normi meininkiä muutoin. Kun supistukset alkoivat tein vielä muksuille aamupalan ja ison kulhon hedelmäsalaattia. Sitten lastenvahti saatiin paikalle ja menoksi.

Vierailija
4/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivät rentouduin hiekkarannalla...

Vierailija
5/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen shoppailin, kävelin, siivosin mitä nyt ikinä jaksoin. Ikävä vaan nyt toista odotellessa olen jo kuukausia ennen synnytystä niin supisteluherkkä, etten tee paljon mitäään:(

Vierailija
6/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitikin soitteli ja muistutti keskiviikosta... nauroin, että nähdään sillon. Tiistaina oli kaveri tulossa. Niin vaan lapsi tuli maanataian maailmaan

Vierailija
7/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopuksen kanssa tein töitä ihan loppuun asti, hän tosin syntyikin pari viikkoa ennen la:ta.

Vierailija
8/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kanssa olin vielä edellisellä viikolla työkavereiden kanssa ruotsinristeilyllä, josta palattiin lentokoneella.

Kakkosen kanssa ei tainnut olla muuta kuin normaaleja sairaalaseurantakäyntejä, perhekerhoa jne.

Kolmosen kanssa olin työhön liittyvällä koulutusreissulla Pohjois-Suomessa, jälleen lentokoneella.

Ja jokainen raskaus on ollut ns. riskiraskaus sairaalaseurantoineen jotka olen sitten vain yrittänyt organisoida kaiken muun lomaan. Lentoyhtiöille en raskaudesta kertonut, mutta gynekologin lupa niihin kyllä oli - ja varmuuden vuoksi vauvanvaatteet mukana reissussa ;) Kaikkia ipanoita on lopulta häädetty vuorokausitolkulla sairaalassa käynnistetyissä synnytyksissä joten ennenaikaisen synnytyksen riskiä minulla ei kyllä ole ollut. Niin ja lääkäreitä on noilla reissuilla ollut mukana vaikka muille jakaa ihan omasta takaa.

Vierailija
9/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopusta odottaessa oltiin vielä reissussa viikkoa ennen synnytystä.=)

Vauvan turvakaukalo ja sairaalakassi varuilta mukana.

Vierailija
10/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkea ja hoidin sairasta vasta kotiutunutta isääni

Vierailija
11/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin jäätelöä (kesä) ja käytiin miehen kanssa futismatseissa ja saunottiin ahkerasti. Meni yli 10 päivää, joten oli pakko liikkua, muuten oisin tullut hulluksi:)

Vierailija
12/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihalla kukkapenkin turvaan miehen pihanraivaukselta.

Lapiolla kukkaset kottikärryyn ja istutus uuteen paikkaan.

Sen jälkeen tuntuikin aivan erilaiselta :) Tiesin, että nyt alkaa tapahtua.

Vierailija
13/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maha oli niin iso ja epämukava, etten saanut nukuttua kuin muutaman tunnin per yö, ja nekin pätkissä. Jos menin nukkumaan klo 23, heräsin kolmen-neljän maissa. Olin niin univeloissa että oli ihanaa saada pentu viimein ulos ja vihdoin NUKKUA.

Vierailija
14/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loppuviikosta vauva syntyi 6 viikkoa etuajassa. Ensimmäiset merkit ennen aikaisesta synnytyksestä tuli vasta silloin kun sairaalaan jouduin.

Vierailija
15/15 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KANNOIN painavia tarjousostoksia kotiin. Kyllä sitten puuskutettiinkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi