Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita sairastelukierteestä kärsiviä?

Vierailija
04.11.2007 |

Miten jaksatte. meillä on kaksi pientä lasta, vanhemmat töissä, lapset 6 h päivässä perhepäivähoitajalla. Olemme koko ajan sairaana, myös minä. Olen aivan poikki. Jos edes itse olisi kunnossa, mutta saan ensimmäisenä kaikki taudit, vaikka syömme monipuolisesti ja elämme aivan tavallisesti. Sama tilanne oli kotona ollessani. Kävimme perhekerhoissa sun muissa, ja aina tuliaisena oli joku pöpö. En edes voi olla poissa töistäoman sairasteluni vuoksi, kun pitää aina varautua olemaan lapsen sairauden takia. Muuten en olisikaan kun sairaslomalla. Voisikohan vastustuskykyä lisätä jotenkin? Onko jotain luontaistuotteita tms?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttekö tuoretta luomuruokaa vai pakasteeseen valmistettuja annoksia?

Vaihdatteko lakanat vähintään kahden viikon välein?

Käyttekö suihkussa päivittäin?

Vaihdatteko puhtaat vaatteet päivittäin?

Oletteko ulkona päivittäin, harrastatteko liikuntaa?

Onko karkkipäivä vain kerran viikossa?

Onko perheessänne hyvä tunnelma vai ahdistava ilmapiiri?

Vierailija
2/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosen kysymyksiin (melkein) kyllä. Meillä on rakkaudellinen ilmapiiri. No, mäkin olen koulussa töissä. 400 lasta ympärillä päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin ollaan jatkuvasti kipeänä. Kaikki muut paitsi isäntä. Tälläkin hetkellä mulla on kamala kurkkukipu ja nenä valuu. Yhdella lapsella yskä. Ulkoilla ei voida tarpeeksi, koska lähes jatkuvasti joku on kuumeessa tms ja silloin ei pääse ulos. Lapseni vielä niin pieniä ettei voi yksin jättää sisälle saati laittaa yksin ulos. Kierre pyörii siis. Ruuasta ei pitäisi meillä olla kyse, eikä sisäilman laadusta eikä hygieniastakaan. Olen koittanut kaiken tehdä täydelliseksi. Jokin vain mättää. Lääkärit sanovat, että tälläsiä tapauksia on ja pöpöjä´tulee ja menee. Mutta tämä vaan on ollut nyt toista vuotta ihan jatkuvaa, enkä meinaa enää jaksaa. Koko elämä kapenee ja muuttuu ankeaksi. Niin paljosta jää paitsi, esim uimahallireissut, saunomiset, lenkkeilyt jne jne

Vierailija
4/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista gefilus- maitohappobakteeripurkki ja syö niitä ainakin muutaman kuukauden putkeen. Meillä loppui koko perheellä tautikierre kun alotettiin gefilus kapselit. Suosittelen kokeilemaan!

Vierailija
5/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maitohappoa menee koko ajan, mutta ei ole auttanut. Lisäksi ostin kalanmaksaöljyä ja syömme paljon marjoja ja hedelmiä. Olen jopa yrittänyt " omenaa päivässä" . Niin ja valkosipulit on kokeiltu...

Vierailija
6/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sarvikuonokannua, syökää paljon valkosipulia jatkuvasti, ulkoilua ja stressitöntä elämää, niin ennemmin tai myöhemmin kierre menee ohi ja sitten saattaakin kulua tosi pitkään täysin terveenä.

Vierailija
7/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletteko ulkona päivittäin, harrastatteko liikuntaa?

Onko perheessänne hyvä tunnelma vai ahdistava ilmapiiri?

:-(

Vierailija
8/8 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyse on todellakin kierteestä ja sen haitat tajuaa itsekin. Minä olen meillä se, joka sairastaa eniten. Ja se mitä asialle pystyy itse tekemään on aika rajallista. Itse oon sairastellut noin vuoden putkeen. Kuukaudesta oon keskimäärin kolme viikkoa flunssassa. Kerran ehdin käydä lenkillä tai ulkoilemassa, kunnes uusi flunssa lyö päälle. Vuosi kun on näin menty, niin on selvää, että kunto on aivan pohjamudissa, mutta sille ei kerta kaikkiaan voi minkään!

Maitohappobakteerit ja vitamiinit on kokeiltu. Kaikki lasten kerhot ja harrastukset jätetään kipeänä väliin.

Minäkin oon muuten opettajana, mutta aloitin työt vasta syksyllä, viime vuonna olin äitiyslomalla. Ja meilläkin mies on paljon terveempi.

Kympin sanat ovat lohduttavia. Ehkä on vaan uskottava, että joskus tästä päästään. Itse vain uskoin, että kesällä helpottaisi, mutta kyllä aivan sama tahti jatkui läpi koko kesänkin.

Sarvikuonokannua kokeilin minäkin viimeiseksi, ja sen käyttö toi sen verran rohkaisevia tuloksia, että taidan kokeilla, josko säännöllinen käyttö auttaisi. Apteekista saa sellaisen. Sillä huuhdellaan nenää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä