Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylireagoinko mielestänne? liittyen ex:ään

Vierailija
04.11.2007 |

Ex:än piti tulla meille kylään pyhäinpäivänä, ensin vietti aikaa lasten kanssa, ja sitten piti jäädä meille illaksi... toikin mukanaan repullisen pulloja, jotka olisi juonut illan aikana, ja minulla kiehahti, ja sanoin, että niiden kanssa ei ole asiaa tänne, palaa kotiis! Niin se lähti vihasena, ja kyläily jäi. alunperin erottiin ex:n alkoholinkäytön takia. Teinkö oikein?

nyt ex sitten kieltäytyy osallistumasta lasten urheiluväline-ostoksiin, kuten luistimiin, ne kuuluu vaan mulle, kun kerran maksaa elareita...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi voinut asian koittaa ystävällisestikin esittää, mutta ymmärrän ärtymyksesi, jos alkoholi vaikutti eroon.

Eiköhän exä lepy. Tai kerro exällesi, että tulet tekemään lapsille selväksi, että sitä ja sitä jää ostamatta, koska rahat ei riitä kaikkeen, eikä isi halua ostaa... Älä kuitenkaan oikeasti mene lapsille isää mustamaalaamaan.

Vierailija
2/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, minun viimeisin suhde kaatui exäni alkoholinkäyttöön. Meillä ei tosin ollut yhteisiä lapsia, mutta oli kuitenkin melkein kuin isä lapsilleni.. :( Me esim sovittiin, ettei alkoholia tuoda ollenkaan tähän asuntoon, eikä mies saa tulla jos on ottanut yhdenkään (ihan sen takia, että hänellä oli oikeasti ongelma, satunnainen alkoholin käyttö ei olisi todellakaan haitannut, en ole mikään tiukkapipo), niin pari viikkoa meni ja mies tuli lahjojen (lapsilleni) ja sikspäkin kanssa. Nyt jälkikäteen ihmettelen, miksi hitossa annoin hänen tulla?? Nyt ei enää onnistu, mies ei saa enää tulla vaikka olisi täysin selvinpäin. Lapsethan tykkäsi kun mies toi kaikenlaisia lahjoja (barbeja, tarroja, prinsessalehtiä, jne jne), ja ovat vielä sen verran pieniä etteivät ymmärtäneet että mies ei ole ok.. Tosin, varmasti huomasivat että äiti on stressaantunut jne. Nyt se on onneksi ohi!

Niin, mä todellakin ymmärrän sua. Minulle tuli todella huono olo loppuvaiheessa jo siitäkin, jos mies soitti tai minä soitin hänelle, ja kuulin äänestä että on taas ottanut " pari" , vaikkei ollut tulossa sinä iltana meille. Myös oluen jne tuoksu rupesi ällöttämään. Se hyvä puoli suhteessamme oli, että itse lopetin alkoholinkäytön kokonaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja inhoan valkosipulin hajua yli kaiken! Ex haisi vanhalle " viinalle" ja valkosipulille... :x

Vierailija
4/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ex:än piti tulla meille kylään pyhäinpäivänä, ensin vietti aikaa lasten kanssa, ja sitten piti jäädä meille illaksi... toikin mukanaan repullisen pulloja, jotka olisi juonut illan aikana, ja minulla kiehahti, ja sanoin, että niiden kanssa ei ole asiaa tänne, palaa kotiis! Niin se lähti vihasena, ja kyläily jäi. alunperin erottiin ex:n alkoholinkäytön takia. Teinkö oikein?

nyt ex sitten kieltäytyy osallistumasta lasten urheiluväline-ostoksiin, kuten luistimiin, ne kuuluu vaan mulle, kun kerran maksaa elareita...

Vierailija
5/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tietenkin lapsen ylläpito kun lapsi on hänen luonaan mutta kaikki muu tulee hankkia elareilla + sinun osuudellasi.

Alkoholinhuuruisia tapaamisia ei tarvitse sietää jos ne vain estettävissä on..

Vierailija
6/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa ex maksaa kaupungille, ja kaupunki maksaa ne minimielarit, eli oikeastaan ei edes maksa täyttä summaa minimiä, prkl

Vierailija
7/7 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on elatusvelvollinen ja työkyvytön tällä hetkellä sairauden vuoksi. On silti maksanut elarit - käytännössä siis kaikki tulonsa laittanut eksälle ja vähän vielä säästöjä päälle. Lapset valittavat käydessään, että on kamalaa kun isä ei anna mitään ylimääräistä. Mies elää käytännössä minun palkallani!