Mä en kestä! 1,5v poju valvoo edelleen! Pistin sille nyt teletapit pyörimään ja tulin itse tänne hengähtämään!
Klo 21 alkoi nukutus ja edelleen on poika virkeä kuin duresell-pupu.
Nukkui päiväunet vähän myöhempään kuin tavallisesti kun en vaan saanua aiemmin nukahtamaan, mutta nukkui sen 2 tuntia mitä yleensäkin mutta nyt klo 15-17 kun yleensä on nukkunut 12-14.
Grrrrr! Hermo!
Kommentit (10)
Olen lueskellut, silitellyt ja paijaillut, sängyssään on huhuillut ja kitissyt pitkiä aikoja. Ei vaan jaksa enää.
ap
Mun kaksveellä oli kesällä vaihe, että joka ilta kesti ja kesti ennen kun nukahti. En kovin mallikkaasti itsekään selvinnyt. Silloin tuntui, että ainoa keino saada se pysymään tuolla sängyssä, oli ruveta itse itkemään tai karjua sille niin että ei uskalla poiskaan tulla. Pari kertaa tein noin, mutta tuntu niin pahalta kun lapsi nukahti itkien.
Eli tiedän kyllä fiiliksen. Kiva ois illalla ehtiä tehä jotai muutakin kun nukuttaa muksua...
Jos ei ollut malttanut syödä iltapalaa oikein kunnolla, joskus ne ei malta tuossa iässä. Uutta yritystä nyt vaan ja telkka kiinni! Tsemppiä!
että joskus vastaavissa tilanteissa, jos lapsi vaan vaikuttaa pirteältä ja kukkuu sängyssä, ignooraan sen huutelut ihan täyisin.
Se toimii nyt meillä muutenkin. Eli sen jälkeen kun on sänkyyn isketty, sieltä ei enää nousta, ei saa juotavaa, ei mennä vessaan, ei haeta nalleja jne. Joskus se pitkäänkin tuolla omiaan höpöttelee, mutta on jo oppinut, että " äitin pitää antaa nukkua rauhassa sohvalla" , eli äitiä ei häiritä.
vein hänet pinnasänkyynsä. Siellä se taas itkee ja meuhkaa. Ryskyttää pinnoja ja ulisee.
Menen nyt vähän silittelemään... mutta loputonta tuntuu olevan.
ap
Tiedän mitä tuo on. Nyt poju 3v ja vähän saa jo juteltua ja sovittua asioista hänen kanssaan. Hirmusesti sinulle voimia, yritä jaksaa menettämättä hermoasi! :)
tai eti sellanen video missä vielä tylsempää kuvaa... ja kerro lapselle että viedeon jälkeen silmät laitetaan kinni ja nukutaan :) voimia!
Edelleen on poju silmät auki pinnasängyssä mutta nyt jo makaa siellä ja tuijottelee ympärilleen. On aika rauhallisen oloinen tällä hetkellä.
Tulin sammuttamaan tietokonetta. Josko vaikka pääsisi itsekin nukkumaan ennen aamua =/
ap
Ainakin antaisin viestin että tähän aikaan ei enää saa seurustelukumppania. Meillä 2-vuotias päätti valvoa viime viikonloppuna. Koko viikon mennyt kyllä kiltiti 20.30 nukkumaan.
se piristää. Lukekaa vaikka kirjaa ja yrität nyt itse rauhoittua. Kyllä se lapsi pian nukkuu, ei pidä antaa periksi. Onko nälkäinen? Entäs kuivat vaipat?