Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako kysyä täältä.... millaisissa paikoissa miehenne nuolevat teitä? :oO

Vierailija
01.11.2008 |

Niin, ja kuinka usein, entä missä asennossa olet itse silloin? Miten miehesi nuolee?

Juu tiedän, on seksipalsta erikseen mutta kun siellä on niin hiljaista... Pitäisi vähän saada uutta potkua meidän seksielämään, keksiä uusia kujeita jne ;)

Kiitos rohkeille vastaajille!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin meilläkin nuoleminen kuului usein seksiin, muttei todellakaan enää. Ja olen myös siitä surullinen. Enkä sitten yksipuolisesti halua suuseksiä hänellekään antaa, jos en sitä itse koskaan saa, vaikka siitä pidänkin. On kokeiltu, että minä aktiivisesti annan hänelle nautintoa, ei auta. Mitä siis voi tehdä saadakseen seksistä nautinnon? Ei pelkkä pano oikein inspiroi.

Vierailija
22/30 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka on valmis tuottamaan naiselle nautintoa!

Mitä siis voi tehdä saadakseen seksistä nautinnon? Ei pelkkä pano oikein inspiroi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kyllä mieleen et olenko jotenkin outo? kun mun mielestä suuseksi on, no, parhaimmillaankin tylsää, ja esileikki pelleilyä.

Vierailija
24/30 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajalla taas koti-ilta lasten kanssa.

Vierailija
25/30 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin aikana... se hankaloittaa meidän seksielämää. Haluaisin kyllä että mies nuolisi ja sormettaisi, jopa ihan rajusti, ja haluaisin katsella itse, mutten kehtaa.. niinpä kaikki meillä tapahtuu pimeässä peiton alla :o( Voiko tällaisista estoista päästä eroon?

ap

Vierailija
26/30 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on tehnyt sen viimeksi 8 vuotta sitten...

Vierailija
27/30 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaarana on sitten oma päänuppi, joka ei hyväksy tuota ratkaisua...Kai se on sitte kyynisesti valittava tasainen ja turvallinen perhe-elämä, jossa kaikilla on suht hyvä olla TAI sitten jännittävämpi vaihtoehto nautintoineen päivineen - ja epävakaus perheeseen..

Vierailija
28/30 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta veikkaan, ettet ole koskaan saanut mieheltä taivaallista suuseksiä!

Minäkään en ennen ymmärtänyt koko hommaa, mutta nyt minulla on suhde miehen kanssa, joka osaa hoitaa sen aivan taivaallisen hyvin.

tulee kyllä mieleen et olenko jotenkin outo? kun mun mielestä suuseksi on, no, parhaimmillaankin tylsää, ja esileikki pelleilyä.

Vierailija
29/30 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä uskoisin että joku mun miehistä joskus on sen homman osannutkin. :) en vaan pidä siitä. en kumpaankaan suuntaan.

-olikohan22

Vierailija
30/30 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä normaali parisuhde ei mitään extreame, mutta kivan potkun saat kun sidot silmäsi ja esim. olohuoneen sohvalla mies polvillaan /tai keittiön pöydällä nuolee sinua, laita seksivatteet päälle ns.viehkeät alushousut ja ihanat rintaliivit, body tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi