Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*TP:t marraskuussa*

03.11.2007 |

Tämä pino on kaikille kahden lapsen äideille!

Aloitimme pinoutumisen aikanaan vauvakuumepuolella

joskus vuonna 2004 ja nyt pikkukakkosemme ovat jo taapero-iässä!

Uudetkin kirjoitteijat ovat tervetulleita!

moro!

Pitkästä aikaa aloitan pinon=)toivottavasti ei jo ollut marraskuun pinoa,en ainakaan huomannut.

Meillä kylässä Katrin bestis=) ja eskarikaveri.

Kohta mennään ulos,

siellä satanut märkää lunta.

Juhon sanavarasto:

" ei" " anna" " älä" heh,

ei mitenkään uhmaikäisen sanontoja.

mut pitää mennä,mies on vaihtamassa talvirenkaita ja mä taas muksujen kans,mut sain nukkua aamulla kerrankin kun

Juho heräsi jo kuudelta,

mulla alkoi PE uusi siivouskohde ja nyt tuun oleen entistä

väsyneempi=/ mut koitan vaan sinnitellä..

äityliini ja Juho 1v11kk ja kaksi kertaa tytöt 6v ja risat=)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että viivillä kaikki ok :) Parempi aina käydä tarkistuttamassa jos asia vaivaa, sillä eihän siitä ainakaan haittaa ole!

Meillä oli eilen keskimmäisen " kaverisynttärit" ... ja tuntui olevan ihan innoissaan! Tänään tytöt on serkun 3v. " hello kitty" -synttäreillä, huomenna mulla on vaan kampaaja ja treenit ja torstaina tuleekin sitten koko suku 2v. synttärijuhliin. Että kiva hulinaviikko meillä :)

Hopoliini: noi pk-maksut määräytyy todella hämärästi, tiedän kokemuksesta sillä esikoinen ollut aina väh. 2kk lomalla. Joskus ajat sitten sai kaikki poissaoloviikot maksutta, mutta nykyään sääntö menee jotenkin niin, että kaikki yli 5 viikkoa poissaoloa on maksutonta. Eli heinäkuu on aina maksuton yht. 4vkoa joten jos poissaoloa esim 8 vkoa, joudutte maksamaan yhdestä viikosta joka tapauksessa. Sekavaa eikös...?

Kohta lähden hakemaan tyttöjä juhlista!

j

Vierailija
22/31 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tänään ole oikea päivä...?

Huomenna meinaan meidän pikkukakkosen juhlapäivä.

Tulin just kampaajalta ja tukka lyheni taas.

Mulla oli niin kauan pitkät hiukset, että tämä uusi malli tuntuu tosi pirteältä ja helpolta laittaa.

Vauva nukkuu ulkona joten taidanpa keittää kahvit... niin ennen siivousta, joka pakko tehdä ennen huomisia juhlia!

j

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paino on tippunut, mutta housut kiristää, VOIKO OLLA TOTTA?!

Huomenna sairaalassa tarkastuskäynti! Odotan jo innolla, ei yhtään ole pelonsekaiset tunteet, mutta saa nähdä miten käy!

Yhdelle läheiselle työkaverille kerroin tänään, ja innoissaanhan tuo oli. Ihanaa kun sai jollekkin purkautua.

Meillä on taas poika kipeänä... Meidän pikkupotilas, 40 asteen kuume. Kamalaa kun aina pitää olla kipeä ja kun kaikki iskee tuolla aina 4 kertaa voimakkaampana kuin muille. Käy toista sääliksi!

Viivi ja pomppis

Vierailija
24/31 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki luuraa..??!

Itse olen kipeänä, pitkästä aikaa..En muistaisi olleeni kuumeessa esikon syntymän jälkeen..?? Ja nyt kuumetta jo viidettä päivää, tänään hain saikkua alkuviikoksi. Kurkkukin on ihan mielettömän kipeä..menis jo ohi..

Lapset onneksi (ainakin toistaiseksi) terveinä, odotan vaan huomista, että saan viedä ne päiväkotiin ja levättyä päivän..Ei tässä viikonloppuna kunnolla ole saanut levättyä, vaikka mies hoitaa lapsia, kun ne kuitenki " roikkuu" äidin kimpussa koko ajan.. =D

Tulkaapas " linjoille" !!!

Vierailija
25/31 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiö oli kasvanut ja sykekin löytyi! jippii! Nyt ei enää jännitä, sillä viimeksihän sykettäkään ei todellisuudessa ollut koskaan ollut.

Viikkoja on nyt 6+2, ja LA 22.7., olin tosin viikkoja kuvitellut olevan hieman enemmän, mutta tämäkin käy! Testin tekemisestähän ei vielä kauaa ole.

Viivi

Vierailija
26/31 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea myös Juholle(, jos tänään oikea päivä)!! Ja onnittelut etukäteen myös Joeelan 2-vuotiaalle! =)

Tänne ei kummempia, kuopus vieläkin hieman puolikuntoinen, mutta oli kuitenkin lyhyen päivän päiväkodissa. On todella nuhainen ja limainen...

Vierailija
27/31 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla työkaverit tyytyväisiä.. =) Kuopus taas kuumeessa, lääkärissä käytiin, eikä korvissa tms. ollut mitään, ihan viruksen aiheuttama flunssa, ihmettelen vaan, kun on kestänyt jo niin kauan. Saa nähdä, miten sunnuntaisten synttärien käy..toivottavasti ei tarvitse perua!

Esikoinen oli tarhassa 3 tuntia, puoliväkisin raahasin sen sinne aamulla..Ilkeä äiti! =) Mutta oli kuitenkin ollut ihan kivaa, niillä oli ollut pikkujoulut, nukketeatteria ja vielä yhdet synttärit päälle. Ohjelmaa riitti. =)

Mulla alkaa " kakkustressi" helpottaa. Haluaiin tehdä jotkut hieman erikoisemmat kakut molemmille sunnuntaiksi (kun on yhteissynttärit), ja ollut pieniä vaikeuksia päättää mitä tekisi. Nyt taidan päätyä esikoiselle tekemään aarrearkkukakun ja kuopukselle muumikakun. Katotaan mitä niistäkin mahtaa tulla.. =D

Hyvää viikonloppua kaikille!!

Vierailija
28/31 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika vaan on korkeassa kuumeessa sitkeästi.

Niklas tökkäsi mua useampi tunti sitten silmään ja nyt arvon soitanko lääkäriin vai en. En pysty katsomaan silmällä kunnolla kun tuntuu, että siellä on jotain vaikka en ainakaan näe että siellä mitään olisi... Tämäkin vielä!

Hopoliini, ollaanko teilläkin muumifaneja? Meillä ollaan oltu jo melkein vuosi ihan äärettömän isoja faneja, nyt alkaa myös tomi tráktorin ja puuhe peten fanitus. Tosin muumit on silti se ISOIN juttu!

viivi

Vierailija
29/31 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin satanut räntää aamupäivästä asti. Oli oikeastaan ihan kivaa, vaikka märkää olikin, kun oli hieman valoisampaa heti, kun on hieman lunta puissa ja pensaissa! Tulipas " selkeä" lause.. =) Harmi vaan, että ei taida pitkään pysyä..

Oltiin tänään siskon poikien 3- ja 5-vuotissynttäreillä. Pojat sai paljon toivomiaan legoautoja, meni aika mukavasti niitä kootessa.. =) Yhtä isompaa paloautoa kokosin tunnin verran! Sama urakka edessä parin kuukauden päästä, kun esikon 5v syttärit, poika kun toivoo myös legoautoja. =D

Itse asiassa jouluna jo päästään kokoamaan, kun tilasin juuri pojalle sen legon kuninkaanlinnan, olikohan siinä 900 osaa..Ja samalla tilasin tytölle muumitalon..Ku on niiiiiin kova muumi-fani! =) Tarvii vaan ne pienimmät tilpehöörit laittaa piiloon vielä joksikin aikaa.

No, viikko ekoista synttäreistä, tässä SAA jo alkaa suunnittelemaan seuraavia, jotka neljän viikon päästä. Hmm..mitäköhän kakkuja tekisi, kaksi " pitää" tehdä, kun on molempien yhteissynttärit, pitäähän olla molemmilla omat kakut.. =D

H ja mukulat 2v ja 4v10kk

Vierailija
30/31 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Aattelin pikaisesti kirjoitella jottain.

Ei tosin rauhassa tosiaan saa kun kukaan ei vahdi

Juhoa,

kyllä,sitä ON vahdittava jatkuvasti,

sillä aivan hirvee uhmaikä iskenyt,se entinen oli

tosiaan vasta jotain esiuhmaa,huh huh,

ei mun äitikään uskonut kun puhelimessa kerroin

millainen Juho on nykyisin,onneksi kesällä espanjan

matkalla ei ollut vielä näin paha. =/

Iik,herään taas 3:45 töihin,en siis tosiaan voi valvoa vaan

ohjelmat tulee nauhalle.

Toinen päivä uudessa siivouspaikassa huomenna,

eiköhän se siitä mutta siivouskärryjä en oo vielä saanut :(

ja se vaikeuttaa ja hidastaa työntekoa mut eiköhän

alkuviikosta tule,pakko olis!!

eipä tässä kummempaa,

sormi muuten kipee vieläkin, kuukauden ollut,

pakko kait jossain vaiheessa taas sen takia lekuriin mennä.

jaksamista jokaiselle!!

äityliini(ex äitiliini) ja Juho uhmainen villiviikari

mitähän Viiville kuuluu?

Vierailija
31/31 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun jaksoit äityliini aloittaa uuden pinon!

Meilläkin keskimmäisen synttärit lähestyy. Pidetään oikeana päivänä synttärit mummeille, vaareille ja kummeille lisäksi kutsun arkiaamupäivänä muutamia äitikavereita lapsineen " kaverisynttäreille" .

Muumikakun ohje pitäisi jostain löytää ja muumitalo myös meillä toivelistalla.

Viikonloppu meni taas vauhdilla. Eilen oli kaveriperhe kylässä. Heilläkin on kolme lasta ja huisketta riitti, mutta kaikki leikki kuitenkin nätisti yhdessä ja erikseen :) Aikuiset sai herkutella kahvit ja kakut ihan rauhassa kun lapset leikki alakerrassa kotileikkiä.

Tänään olin keskimmäisen ja parin kaverin&lapsien kanssa uimassa ja voikun oli helppoa olla yhden lapsen kanssa!!! Esikoinen oli serkuilla koko päivän ja mies hoiteli vauvaa, joka oli nukkunut melkein koko ajan. Uinnista tultua nukuttiin vielä kaikki parin tunnin päikkärit samaan aikaan joten nyt taas jaksaa uuteen viikkoon!

Täällä tosiaan satoi eilen räntää/lunta koko päivän ja siitä innostuneena laitoin jo muutamia valoja mm. ovikranssiin ja ulkolyhtyyn ja oli illalla niin kauniita ja tunnelmallisia!

Isommat tytöt nukkuu jo nyt kun sais vauvan vielä nukkumaan ennen BB:tä...

Hyvää viikkoa kaikille!

j ja tytöt 5v3kk, 1v11kk ja 2kk