Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko itsemurha tai sen yritys rikos?

Vierailija
03.11.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanssi tulee kun ihminen on hengenvaarassa. Samoin poliisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli periaatteessa itsemurhayritys voi olla merkki vaikeasta psyykkisestä sairaudesta jolloin voidaan tehdä pakkohoitopäätös. Tämä on muuten asia, jota pohditaan lääkäreiden eettisissä keskusteluissa. Eli jos ihminen on ihan järjissään ja haluaa tehdä itsemurhan vakain tuumin, onko oikeutta estää sitä.

Vierailija
4/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten asian laita on, jos itsarin tehneellä aiemmin diagnostisoitu esim. masennus (silloinhan ihminen on ollut sairas ja tuo sairaus voi altistaa esim. itsemurhalle).

Vierailija
5/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni meidän henkivakuutuksen ehdoissa oli niin, että ei saa korvausta jos vakuutus on tehty alle vuosi sitten itsarista. Ja siinä piti myös kertoa onko ollut jotain mielenterveyden ongelmia. Luulisin että noi ongelmat olisivat este vakuutukselle tai nostaisivat sen hintaa, en tiedä.

Vierailija
6/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka ajaa kolarin muusta syystä. Kyllä minä ainakin koettaisin tehdä kaikkeni että näyttäisi onnettomuudelta.

Vierailija
7/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kuka ajaa kolarin muusta syystä. Kyllä minä ainakin koettaisin tehdä kaikkeni että näyttäisi onnettomuudelta.

Vierailija
8/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että ajat rauhassa eteenpäin, sitten rupeat näpräämään cd-levyjen kanssa, samalla toisella kädellä ohjaat rekan alle. Miten tästä voi päätellä, että teit itsarin eikä niin että cd-levyjen kanssa sekoilu aiheutti onnettomuuden. Ok, ei saa tietysti olla niin tyhmä että lähtee ovet paukkuen riidan jälkeen tai muuten mainostaa aikeitaan. Päin vastoin minä ainakin koettaisin olla mahdollisimman normaali ja sopisin vaikka ihmisten kanssa asioita tyyliin ok nähdään huomenna.

Vierailija
9/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjaat rekan alle--mietipä sitä rekkakuskin elämää sen jälkeen

Vierailija
10/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

spekuloin vaan

Vierailija
11/11 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan se ase olla jos siihen on kaikkia asianmukaiset luvat. Esimerkitsi itse omistan pistoolin ja ihan laillisen vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme