Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskeeko paino ennen synnytystä??

Vierailija
03.11.2007 |

Eiks joskus painon laskeminen ja esim. pahoinvointi/ripuli ennakoi alkaavaa synnytystä??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein tyhjenee ennen synnytystä. Mulla molemmissa n. vrk ennen synnytystä tullut kakka 4-5 kertaa päivässä... Eipä tule sitten ponnistusvaiheessa siihen synnytyspöydälle, kuten joillain.

Vierailija
2/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut jotain tollasta joskus, mut oisilla paino taas nousee viimeseen saakka. Eiköhän ne supistukset yms oo merkkinä siitä et hetki ois lähellä.

Mulla stressaa ennemminkin se että meneillään on rv 34 ja painoa kertynyt vain 6kg. Sf mitat ihan ok kuitenkin, mut mietin että miksi vain oin vähän kiloja... Ja nyt ei oo moneen viikkoon edes noussut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä käynyt kumpaakaan odottaessa niin. :)

Vierailija
4/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 4 lasta ja joka kerta painoa tullut vain 5-7 kiloa koko raskauden aikana vaikka olen syönyt PALJON ja hyvää. 2 lasta painaneet 4600-4700g ja silti tuli vain tuon verran. Ap:lle - voi laskea vähän ennen h hetkeä.

Vierailija
5/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull akhesta aiemmasta tullut 12kg, ja isoja vauvoja mkumpikin. Ihmettelen silti miksi nyt vaan non vähän kiloja tullut.

Vierailija
6/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki reilusti ylipainoinen lähtöpainossani ja terkka sanoi ettei huolta kun vauva tuntuu kasvavan hyvin. Alussa voin huonosti ja nyt olin flunsassa melkein kuukauden.

Mietin vain että ottaako vauva kasvuunsa tarvittavat ainekset mun läskeistäni plus samlla tulee mukana ympäristömyrkyt ym. jotka kertyneet vuosien mittaan kroppaani...

Vierailija:

Mulla stressaa ennemminkin se että meneillään on rv 34 ja painoa kertynyt vain 6kg. Sf mitat ihan ok kuitenkin, mut mietin että miksi vain oin vähän kiloja... Ja nyt ei oo moneen viikkoon edes noussut.

Vierailija
7/7 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mietin vain että ottaako vauva kasvuunsa tarvittavat ainekset mun läskeistäni plus samlla tulee mukana ympäristömyrkyt ym. jotka kertyneet vuosien mittaan kroppaani...

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme