Millaisista naisista pidätte?
Miehet, millaista naista pidätte seksikkäänä?
Kuvailkaa minulle sellainen nainen, joka kääntää päänne. Pituus, ruumiinrakenne, ikä, hiukset, pukeutuminen jne.
Kommentit (37)
Ja olen kyllä ollut itseäni lyhkäsempien kanssa... okei on se vähän hassua ;D
16
..pitäis sitten olla, että se olisi " sopiva" ?:)
Mitenkähän pitkä Dharma & Greg sarjan Dharma oikeasti on elikkä Jenna Elfman? Se on kyllä sellainen nainen, että wow!:)
terv. M31
Käy kaikki 150<.
Tärkeintä on se, että kroppa on sopusuhtainen ja seksikäs. Asenne on myös tärkeä tekijä. Haluja ja tiettyä " bitch-asennetta" olisi hyvä löytyä.
Varattu olen, ja miesystäväni on moneen otteeseen kertonut juuri noita asioita, miksi minusta niin kovasti tykkää. Tosin hänen dreaminsä pukeutumisessa on hame ja korkkarit, mikä ei kuulu tyyliini :). Olen ajatellut joulun pintaan hänet yllättää stay-up, minihame, korkkarit vaatetuksella (ehkä laitan paidankin päälle...)...
Vierailija:
..pitäis sitten olla, että se olisi " sopiva" ?:)Mitenkähän pitkä Dharma & Greg sarjan Dharma oikeasti on elikkä Jenna Elfman? Se on kyllä sellainen nainen, että wow!:)
terv. M31
Birth Name
Jennifer Mary Butala
Height
5' 10" (1.78 m)
Mini Biography
Jenna Elfman was born in Los Angeles, California, and began her career appearing in commercials. She studied with Milton Katselas, the renowned acting teacher. She then began appearing in TV shows before landing the role of Dharma in the hit ABC television show " Dharma & Greg" (1997).
..Ilmeisesti TV sitten väärentää..tai no pitkä nainenhan hän on ja kaunis!:)
terv. M31
Itsenäinen, suoraselkäinen, hauska, keskustelija, haastava, ottaa minut huomioon.
Sinut itsensä kannsa, pilkettä silmäkulmassa, realisti, omaa selkeän tyylin.
Ei niin iso etteikö jaksais kantaa sänkyyn.
Vaalea, huomiota herättävät kasvot, ei pokkuroi ja pitää omista moraali käsityksistään kiinni.
Minua eivät sirot ja nyrkillä tapettavat ole ikinä hetkauttaneet. Jos nainen on kovin pieni ja kaita, tuntuu ettei moinen voi kovin vahvoja otteita kestää. itse olen niin kookas ja raskasrakenteinen, että kyllä pitkä ja upea nainen sopii vierelle parhaiten kulkemaan. Toki saa olla naisellinen ja viehättävä, eihän sitä pituus poista, vaan kruunaa sen.
M35
Komea emäntä ja neljä lasta.
vartalon pituudella ei ole väliä. :) noh, meni ohi topicin, mutta miehinen itsetunto on nannaa jos mikä!
mu mies on mua lyhyempi ja se ei oo ikinä meitä haitannut. En ole edes asiaa enää noteerannut pitkään aikaan. Käytän jopa korkkareita jolloin olen yli 10 senttiä pidempi. Hyvällä itseluottamuksella varattua miestä se ei haittaa!
nuorena teininä tosin unelma mieheni piti olla minua pidempi, mutta annas ollakaan kun tapasin unelmamieheni xD
" Pilkettä pitää olla silmäkulmassa ja haluja sekä himoja sängyssä (muutakin kuin suklaansyönti). Seksin suhteen vapaamielinen ja kokeilunhaluinen kaikessa mitä kahdestaan voi sen suhteen harrastaa. Osaa nauttia seksistä (ja näyttää sen) ja osaa tuottaa toiselle nautintoa. Orgasmiherkkyys olisi iso plussa.
JiiKoo"
Tämä oli JiiKoolta jotenkin kivasti kirjoitettu. Eikös tämä palsta ole pullollaan juuri näitä naisia.
N38
Kai pienet naiset sitten herättävät miehissä herkemmin tarzan-vietin. Mutta enpä ole koskaan pituuttani ajatellut esteeksi miesten kiinnostukselle. Sehän on vain yksi osa toimivaa kokonaisuutta...;)
Pitkät hiukset, tummat tai vaaleat ja suorat.
Ikä yli 30, vanhemmat naiset ovat NAISIA! Itsestään huolehtiva. Yli 160 cm, mutta alle 170 cm pitkä.
Itse pidän riipputisseistä ja löysästä ihosta. Löysä iho varsinkin lautaperseessä on todella kiihottavaa.
Vierailija:
Pitkät hiukset, tummat tai vaaleat ja suorat.
Ikä yli 30, vanhemmat naiset ovat NAISIA! Itsestään huolehtiva. Yli 160 cm, mutta alle 170 cm pitkä.
Vierailija:
Miehet, millaista naista pidätte seksikkäänä?
Urheilullinen nainen on seksikäs, sellainen, josta näkee, että pitää itsestään ja kunnostaan huolta. Eli ei liikakiloja. Tosin poikkeus aina vahvistaa säännön. Joskus näkee jo hieman kilojakin keränneen (korostaen sanoja joskus ja hieman) naisen, joka vain sytyttää iloisella olemuksellaan.
-M35PS-
pitkät naiset vaipuko epätoivoon!:) Mut kun minä oon 184cm esimerkiksi pitkä ja jos nainen n.180cm, niin sitten korkokengillä nainen menee jo mun ohi..!:( Ajatelkaa asia toisinpäin, että voisitteko ottaa 170cm pitkän miehen itsellenne?:)
Tosin käytän itsekin välillä buutseja, joten ehkä 178cm ei olisi minulle liian pitkä kuitenkaan. Ei vain ole kohdalle sattunut sitten sellaista tuttavuutta!:)
terv. M31