Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisista naisista pidätte?

Vierailija
03.11.2007 |

Miehet, millaista naista pidätte seksikkäänä?

Kuvailkaa minulle sellainen nainen, joka kääntää päänne. Pituus, ruumiinrakenne, ikä, hiukset, pukeutuminen jne.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä usko että miehillä pituus vaikuttaa millään tavalla huomaako naisen, kyllä se on nainen kuin nainen mikä pään kääntää ja kauneus on katsojan silmissä... jotkut tykkää lola odusogasta ja jotkut karita tuomolasta....

Vierailija
2/37 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikäs nainen voi olla jotain " ilkosillaan" - " navetta kamppeet" väliltä.

Eli jos nainen haluaa olla seksikäs - siis miesten silmissä - niin pituudella, painolla, hiusten värillä, tai muulla sellaisella ei ole paljoakaan merkitystä. Mutta mikä merkitsee eniten on että nainen itse tuntee, kyllä luit aivan oikein, tuntee olonsa seksikkääksi. Näin ollen on samalla itsevarma, kulkee ylpeänä omasta itsestään ja pitää myös kehostaan. Nämä ovat ne asiat jotka miehiin iskee kaikkein parhaiten. Nämä myös eivät ole niitä asioita, jotka miehet tiedostaen naisesta hakee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 150-175.

Sopusuhtainen urheilullinen vartalo, kiinteät rinnat, pakarat ja reidet.

16-35 vuotta.

Pukeutumisella ei juurikaan väliä, seksikkyyttä ei voi tehdä vaatteilla, ainoastaan korostaa.

Hiukset mielellään paksut, suorat ja tummat.

Nännit pystyt ja terhakkaat, isot nännipihat.

Selvästi ulkonevat sisemmät häpuhuulet.

Hyvä iho, mielellään tummahko, ei mikään punapään punakka helposti kärähtävä pisamaiho.

Klassisen kauniit kasvonpiirteet. Selvästi erottuva, mutta siro leuka.

Hyvä ryhti.

Kepeä askel, ei löntystävä.

Ei pihtikinttu eikä länkisääri.

Esimerkki hyvästä vartalosta:

Sloggin järjestämän " best butt contest" voittaja 19-vuotias Kristina Dimitrova.

Vierailija:

Kuvailkaa minulle sellainen nainen, joka kääntää päänne. Pituus, ruumiinrakenne, ikä, hiukset, pukeutuminen jne.

Vierailija
4/37 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on helppo. Ehdottomasti urheilullinen! Pyöreät ja kiinteät pakarat semmoset kääntää pään ja tietysti muutenkin kiinteä ettei mitään makkaroita. Kauniit kasvot ja iloinen eikä mikään nirppiksen näköinen niinkuin nykyään monet on.

Vierailija
5/37 |
04.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseinen kilpailun tulokset muuten näkee mtv3 nettisivuilla. kattokaapa numerot 21,22 ja 27 ehdottomasti parhaat perseet.. sopivan isot pakarat kiinteät ja lihastakin on!!

Vierailija
6/37 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voisi olla 160cm, painopiste lantiossa,hyppyri peppu, pientä muotojen suloista pehmeyttä BMI kuitenkin 22-23, rinnat ehkä B-kuppiin sopivat, ikä 25-30v, hiukset siistit suorahkot, luonnollisen väriset, sirot matalakorkoiset kengät, hame+pusero tai mekko, haluaa tuoda esiin naisellisuutta, Eloisat silmät, hymyilevä, vähän ujohko, älykäs, lapsimyönteinen...

Nainen Vierailija:

Vierailija
7/37 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian pitkä... pituuutta on 178cm

onks pitkä nainen pelottava, miehinen vai mikä tökkii?

muuten olen kyl mielestäni ihan ok näköinen, hoikka, urheilullinen, pitkät tummat huikset...

Vierailija
8/37 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

167cm, 55kg, B-kuppi, tummat pitkät hiukset, ruskeat silmät, sporttinen ruumiinrakenne.. Tietääkseni en ole ollut kenellekään tutustumalleni miehelle vielä liian lyhyt tai pitkä, että sinänsä koen suurta tyytyväisyyttäni pituuteen. Tisseille on taas omat faninsa, nämä omani kun eivät ole pienet eikä suuret. Hyvä vai huono? Jokaisen ite päätettävissä. Oma paras ystäväni on minua muutaman sentin lyhyempi, C-D-kuppi, vaaleat pitkät hiukset, sellainen reitevämpi tyyppi, mutta täten myös muodokkaampi. Meillä taitaa mennä ihan 50/50 kysyntä baarissa, että makuja lienee monia. Pukeutuminen meillä melko samankaltaista, niinkuin luonnepuolikin.

Pitkien, paksujen ja hyvinhoidettujen hiusten olen huomannut miellyttävän monea. Kun aikoinaan lyhythiuksisena sain harvoin mitään hyviä kommentteja hiuksistani. Omalla kohdallani parhain kysyntä on näillä mitoilla, naisellisella pukeutumisella ja ennen kaikkea oikealla asenteella :). Taitaa olla se " sori, kun olen tässä" -asenne paras karkoittaja. Makuja on miehillä(kin) onneksi monia!

n25

Vierailija
9/37 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata että sellainen nainen jossa on " sitä jotain" . Mutta kun vaikka totta onkin, se ei kerro mitään niin rakennetaan sitten palasista. Tumma punapää jolla on isot silmät, houkutteleva hymyilevä suu ja pilkettä silmäkulmassa. Kapea vyötärö ja pyöreä juuri tietynmallinen peppu, tästä ei tingitä yhtään.. Toimelias ja liikunnallinen, ei kuitenkaan mikään aerobic nukke. Hyvä ryhti ja hartiat. Aika siro, mutta naisellisen pehmeä. Pituus 160-165 ja painoa max 50-55kg.

Vierailija
10/37 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mulle käy kyllä yli 175 cm:kin.

Vierailija
11/37 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei saisi olla korkkareissa minua pidempi, mutta kuitenkin niin pitkä, että ettei suudeltaessa tarvisi kumarrella.

Kropasta ei saa luut pilkistää läpi, vyötärön täytyy olla lanteita kapeampi ja rinnanympärys on suurempi kuin vatsanympärys.

Rinnat täytyy olla. Kuppikokona B-D on sopiva.

Ikä omaan ikääni verrattuna haarukassa -+5 vuotta.

Hiukset täytyy olla, kaljuista en tykkää. Mummopermanentit on aika turn-off.

Pukeutuminen tilanteen vaatimalla tavalla.

Pilkettä pitää olla silmäkulmassa ja haluja sekä himoja sängyssä (muutakin kuin suklaansyönti). Seksin suhteen vapaamielinen ja kokeilunhaluinen kaikessa mitä kahdestaan voi sen suhteen harrastaa. Osaa nauttia seksistä (ja näyttää sen) ja osaa tuottaa toiselle nautintoa. Orgasmiherkkyys olisi iso plussa.

JiiKoo

Vierailija
12/37 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa naisessa on hyvät puolensa, joka kolahtaa positiivisella tavalla meikäläiseen, mutta jos yhdistelisin ominaisuuksia melkeinpä " kärjistäen" , niin ihannenaiseni on tässä:

Pituutta n.172cm, painoa 55kg, rinnat B75 tai vähän isommat. Olemus on siis varsin hoikka, mutta rinnoistakin saa kuitenkin otteen käsillä ja hampailla!:) Hiukset pitkät ja mielellään suorat.

Vaatetus tilanteen mukaan, tykkää tiukoista farkuista ja korkkareista, mutta yllättää välillä hameella tai jakkupuvullakin. Tykkää pukeutua kauniisiin alusvaatteisiin, stay-upit ja korsetti ei hirvitä.

Reipas ja urheilullinen. Tykkää huumorista ja on kanssani kuin paita & peppu. Harrastetaan yhdessä, mutta omiakin menoja saa ja pitää olla. Nauttii perusarjesta, mutta matkustelukin on lähellä sydäntä. Rakastaa lapsia ja tykkää hullutella. Tykkää käpertyä viereeni illalla tv:tä katsomaan ja on itse onnellinen siinä vierelläni. Kun hän nukkuu vieressäni, niin tiedän etten halua olla koskaan missään muualla.

terv. M31

Vierailija
13/37 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on se " make woman" -nappula???

Tuossa olisi valmiit ohjeet.

Vierailija
14/37 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän sitten muuten täsmään, mutta pituutta näemmä pitäisi kasvaa. Taitaa olla mahdoton urakka. Pitäiskö tehdä miehistäkäkin tälläinen ketju :).

terkuin, " 24"

Vierailija
15/37 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 177.5

Hiukset on vyötärölle ja ruskeat. kuppikoko on 70d vartalo on hoikka mutta naisellinen. Pidän seksistä, kaikki vaihtelu on kivaa suuseksi ja vaikka keittiön pöytä. Pidän myös seksistä aamulla. Pilkettä vihreissä silmissä on. Pukeudun hyvin istuviin farkkuihin/housuihin ja hameita kaapissa on paljon. Ikinä en käytä sukkiksia stay upit on mun mieleen. hieman rock henkinen olen...

On vai off?

Vierailija
16/37 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pituutta 177.5

Hiukset on vyötärölle ja ruskeat. kuppikoko on 70d vartalo on hoikka mutta naisellinen. Pidän seksistä, kaikki vaihtelu on kivaa suuseksi ja vaikka keittiön pöytä. Pidän myös seksistä aamulla. Pilkettä vihreissä silmissä on. Pukeudun hyvin istuviin farkkuihin/housuihin ja hameita kaapissa on paljon. Ikinä en käytä sukkiksia stay upit on mun mieleen. hieman rock henkinen olen...

On vai off?

Tällaiset täydellisten naisten kirjoitukset laittaa aina miettimään, että onko tuollaisia todella olemassa?

Vierailija
17/37 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti vaan tuntuu olevan pienet ja sirot suosiossa...

mut kiva kuulla et olis vielä vientiä kun oma ukko petti just tollasen siron kanssa

Vierailija
18/37 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä " 24" :lle elikkä kyseessä on kuin onkin toisen ketjun AP!:) Hyvin tunnistat mun tekstin täältä jo!;)

terv. M31

Vierailija
19/37 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutistukoneen!

Näyttää pikkuiset naiset olevat suosittuja. Ja minähän en tätä pituutta saa piiloon =(

Vierailija
20/37 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans haen sellasen...

pienet tosiaan voi laittaa korot, mut pituutta ei saa pois millään.

16