Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit/sanoisit/ajattelisit tilanteessani?

Vierailija
02.11.2007 |

Minulla on kaksi poikaa, heillä on eri isät ja ikäeroa 10v. Esikoiseni on ollut aina vanhempieni silmäterä. Kuopus ei ole merkinnyt heille mitään.

Esim. lapsella oli nimipäivät vähän aikaa sitten, eivät tule kahville vaan tuovat ovelta lahjan. Kun esikoisella oli 2 viikkoa ennen alettiin kysyä mitä toivoo ja milloin ja missä juhlitaan. Sanoin, että täytyy miettiä kun poikien juhlapäivät on niin lähekkäin (perättäiset päivät) Eli toisen kuopuksen synt. päivä on seuraava kun esikoisen nimipäivä niin hermostuivat, että onhan siinä viikkojen ero.

Eli eivät ole vielä 3 vuoteen oppineet toisen lapsemme syntymäaikaa.

Eli ongelma siis tämä. Esikoisen nimipäivät, toisen nimen nimipäivät ja kaikki menee kuopuksen isojen juhlienkin edelle, lapsi alkaa kohta jo ymmärtämään yskän (ehkä jo vaistoaakin..)

Mitä teen jotta toiselle lapsistani ei tule kurja tunne?

Olen itse heidän lapsistaan se joka sai vähemmän huomiota ja tiedän miten pahalta se tuntuu : (

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin niin julma että ilmottasin vaan kylmän viileesti et asia on nyt niin,että niin kauan kun ei homma rupea muuttumaan,ei tartte tulla toisenkaan lapsen juhliin

Vierailija
2/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään,käytte yhdessä syömässä ja valitsemassa vaikka lahjan jne

Vierailija
4/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisia ei tartte pokkuroida yhtään,teidän lapsista kyse!

Vierailija
5/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tosi kurja tilanne ja saattaa jopa aikuisena hiertää veljesten välejä. Minä ja siskoni oltiin tuossa asemassa (minä syrjitty) ja sitä jatkui ihan aikuisuuteen saakka. Niin kauan kun isovanhemmat pääsi " kirkkauteen" . En sitten itkenyt kyynelltäkään.

Vierailija
6/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiillostamaan, että missä pidetään jne. Kuopuksen juhlapäiviä eivät edes muista, tänä vuonna muistivat ja tuovat lahjan ovelta kun hakevat esikoisen päivää viettämään heille vaikka esikoisella ei ole edes merkkipäivää vaan kuopuksella!

Eivät tule kahville..

Että sellaisia..

Tätä ei nyt voi perua enää, mutta jatkossa ei mene enää mikään tälläinen suosiminen läpi.

Vierailija
7/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viettäkö ainakaan heidän tieten enää normi-synttäreitä,vaan omat kekkerit

Vierailija
8/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin se joka ei ollut suosiossa ja nyt tälle meidän kuopukselle ei riitä energiaa. Esikoisemme on ensimmäinen lapsenlapsi. Tämä kupuksemme on 4. Isovanhemmat 60 ja eläkkeellä ja perusterveitä.

ap

Vierailija
9/9 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä mä sanoisin ihan suoraan, et jos ei molempien lasten merkkipäivät ansaitse isovanhempien mukaan yhtä suurta huomiota, niin ei tartte tästä lähin muistaa merkkipäiviä ollenkaan. Ja antaisin heidän parin viikon aikaa miettiä tekemisiään ja jos ei mikään muuttuis, antaisin heisän ymmärtää, etteivöt yhteydenottonsa ole enää tervetulleita. Rakaa, mutta pakkorako. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi