Malminkartano- millainen asua lapisperheen?
Kommentit (5)
Itse asuin lapseni kanssa siellä huonommalla puolella opiskelija-asunnossa ja joka aamu ostarin ohi vein lapseni pph:lle. Ostari on aivan kamala, poliisit ravasivat siellä yhtenään ja joka päivä samat juopot istuivat siellä...
Muutimme pois enkä takaisin mielellään menisi, en paremmalle enkä huonommallekaan puolelle, koska levotonta siellä on joka paikassa!
Malminkartanon tien pohjois-puolella? Aseman pohjoisella puolella?
Ap.
Ostari oli oli aika levoton, mutta ei haitannut meidän menoa, kun lapset olivat suht pieniä ( aina meidän mukana, eivät liikkuneet yksin) eikä itse juuri iltaisin liikuttu.
Leikkipuistot, sekä etlä- että pohjoisella alueeella olivat tosi ihanat. Niitä kaipaan sieltä vieläkin eniten.
Nyt kun lapseni ovat koululaisia, en haluaisi itse enää asua siellä juuri sen levottomuuden takia. Koululaisten kun pitäisi tässä iässä antaa itse kulkea ja väki ostarilla ei kyllä vakuuta. Olisin koko ajan huolissani.
Ostarilla oleilevat olivat ainakin silloin tosin aika harmitonta vanhemmanpuoleista juoppoporukkaa.
Hyvät liikenneuhteydet olivat huippujuttu ja terveyskeskus ja kaupat lähellä. Kirjastoakin tuli usein käytettyä. Nyt en tosin enää tiedä kuinka paljon palveluita siltä vielä löytyy.
Kaupungin kämppiin vai mihin. On kaikenkaikkiaan aika levotonta seutua, varsinkin tosiaan aseman seutu, mutta kyllä siellä muuallakin osataan....
aika suuri ero siinä kaupunginosassa
Kulkuyhteydet hyviä, kivoja puistoja, palvelut vähän niin ja näin, mutta alue kehittyy ympäriltä
terveisin pitäjänmäki