Onko huutiksessa yleistä käyttää varjonikkiä?
Olen pari kertaa myynyt tuotteen eri puolelle Suomea ja heti seuraavalla viikolla se on myynnissä eri nikin alla samassa kaupungissa? Tiedän sen siitä, että ko jutussa on ollut pari virhettä, jotka tunnistaa? Tuotteet on tietysti hinnoiteltu kalliimmaksi?
Kommentit (4)
kirppiksellä peakin takin 2,5 eurolla. Seuraavana päivänä aivan sattumalta osui silmiini huutiksessa tuo takkini lähtöhinta 49e :). Myyjä kuvaili, että takin edessä jotakin tahraa, (tästä tunnistin takin) Mieheni kehotti minua laittamaan myyjälle viestin, että " ne tahrat ovat banaania, eikä lähde pois. Yritetty on ja vaikka millä" :) Harmi kun jäi laittamatta...
Ja outoa olisi, jos sama tuote menisi heti seuraavalla viikolla kaupaksi huomattavasti kovempaan hintaan.
Vierailija:
Olen pari kertaa myynyt tuotteen eri puolelle Suomea ja heti seuraavalla viikolla se on myynnissä eri nikin alla samassa kaupungissa? Tiedän sen siitä, että ko jutussa on ollut pari virhettä, jotka tunnistaa? Tuotteet on tietysti hinnoiteltu kalliimmaksi?
Jos siis oma mies tekee korkeimman tarjouksen... Eri asia on korottaa niin että joku toinen ostaja huutaa korkeimman hinnan.
mutta myönnän pari kertaa huutaneeni mieheni nikillä korkeimman huudon omaan tavaraani. Sen kuin kivitätte.