Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IENTULEHDUS

Vierailija
02.11.2007 |

nyt kyllä hirvittää ihan tosisaan.. oon vetkutellut hammaslääkäripelon takia hoitoon menoa. nyt sain onneks jo varattua ajan, mut sekin meni kuun loppuun. sen verran tiedän, et ientulehdus mulla on, eikä meinaa parantua millään.. huomasin et varsinkin yhdestä etuhampaasta ien on aikalailla vetäytynyt.. ottavatkohan sen kokonaan pois.. että mua pelottaa.. kaipaisin nyt siis rohkaisevia kokemuksia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä joku antiseptinen suun purskuttelu liuos apteekista

Vierailija
2/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toetsi ientulehduksen ja varasi ajan suuhygienistille,hammaslankaa käytöön ja purskuttelua--ei muuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon nyt jo 2kk miettinyt päivittäin, et tänään soitan hammaslääkäriin. ja siis nyt vasta uskalsin..

kieli nypeltää hampaita jatkuvaan ja etsii jotain vikaa.. kaikki eniten muo pelottaa, et hampaissa on jo niin paljon vikaa, et tarvitaan suuria ja ikäviä toimenpiteitä, et hampaat saataisiin taas kuntoon..

oon kyllä huomannut, et kun tietoisesti alan ajatella et hampaissa ei oo mitään vikaa niin jotenkin kaikki oireet häviää.. et tiedä sitten onko hampaissa vikaa vai päässä..

Vierailija
4/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaas kaikki jotka moisen kapineen omistavat.

Vierailija
5/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

milläkin harjalla,mutta täytyy sanoa,että kun on pessyt sähköharjalla niin hampaat tuntuvat paljon puhtaammilta.

Lapsille ainakin suositellaan s.harjoja--siis hammaslääkärit

Vierailija
6/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt kävin eilen ja hammaslääkäri oikein erikseen sanoi, kuinka terveet ja hyvin hoidetut hampaat ja ikenet minulla on. Eli ilmeisesti olivat siistimmät/terveemmät kuin viimeksi. Enkä ole muuttanut harjaustottumuksiani mitenkään muuten paitsi että vaihdoin tavallisen hammasharjan sähköhammasharjaan. Joten ilmeisesti sillä sitten tulee helpommin puhdasta.