Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pitää vuokralaisen oikeuksista huolta,jos

Vierailija
01.11.2007 |

asiat ei suju vuokranantajan kans?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristiin ja tiedät olevasi oikeassa, pyytäisin minä ainakin neuvoa esim. oikeusaputoimistosta.

Vierailija
2/11 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto vaan halpa ja todella hyvällä paikalla,joten ei ole ollut hinkuja heti asuntoa vaihtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikat rempallaan ja ukko ei vastaa soittopyyntöihin tai antaa katteettomia lupauksia,että asiat hoituu ja ne ei hoidu, taloyhtiö ei osaa auttaa jne-kuinka siis toimisit?

Vierailija
4/11 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hoida asioita eteenpöin - uusi seisoo keskellä lattiaa, ja ei mahdu tekemään mitään - keittiön kaapit on tosi kamalia,en pidä astioita enää ja perusjuttuja saa kinuta kokoajan,mutta asiat ei vaan toimi

Vierailija
5/11 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoisissa remppahommissa, vaikka olen vuokralla yksityisellä.

Mutta jos vuokranantaja on pottumainen on asunnonvaihto aika varteenotettava vaihtoehto.

Vierailija
6/11 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vanha talo ja sunto - itse olen maalallut paikkoja ja astiakaapit on jo niin järkyt etten tosiaan pidä niissä astioita,vanha jääkaappi seisoo paikoillaan ovet pois otettuina ja uusi keskellä lattiaa - ei mahdu leipomaan ei mitään - kaikki repsottaa ja ukko ei hoida mitään loppuu

Vierailija
7/11 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei hoida asioita eteenpöin - uusi seisoo keskellä lattiaa, ja ei mahdu tekemään mitään - keittiön kaapit on tosi kamalia,en pidä astioita enää ja perusjuttuja saa kinuta kokoajan,mutta asiat ei vaan toimi

No tuommoiset jutut kyllä pitää hoitaa ihan itse. Itsehän siellä asut. Mikset saa jääkaappia liikutettua? Kaappejakin voi ihan ITSE korjailla.

Vierailija
8/11 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuommoisissa remppahommissa, vaikka olen vuokralla yksityisellä.

Mutta jos vuokranantaja on pottumainen on asunnonvaihto aika varteenotettava vaihtoehto.

Vierailija
9/11 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAI SE KAAPPI OLIS AJAT SITTE VIETY VAIKKA JAPANIIN MUTTA KUN SITÄ EI SAA PAIKOILTAAN KUKAAN,ELLEI PURA ASTIAKAAPPEJA VIERESTÄ-ON NIIN PASKAMAISESSA PAIKASSA JUMISSA!ON KÄYNYT HUOLTOMIEHET YM JA EKAKS PITI UUDEN KAAPIN TUOJIEN VIEDÄ VANHA POIS - MUTTA JOO,MIETISKELEN MITÄ TEEN

Vierailija
10/11 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks vuokralaisten pitäs huolehtia uusien ostosta,ja vanhojen roudaamisista?Toki,jos se vuokrassa näkyyei kyllä muuten

Vierailija
11/11 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan vaan sen uuden kaapisn siirtämisestä paikoilleen. Eikä lienee ole kauheasti vaadittu, että vuokralainen ostaa pari tappia, jolla hyllyt saa paikoilleen?

t: 12

Tosin nyt ap selitteli jotain isommastakin rempasta, jonka maksu kyllä on sitten vuokranantajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän