Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko Huutishutajalle negan, netraalin vai jättäist kokonaan palautteen, jos

Vierailija
01.11.2007 |

kohde sulkeutunut kuukausi sitten, olen ilmoittanut tilinumeroni ja lisäksi lähettänyt 2 viestiä ja 1 yksityisviestin asian tiimoilta, mutta huutaja ei ole reagoinut mitenkään. Omia kohteita on kuukauden aika laitanut myyntii. Näyttää antavan negasta aina kostonegan ja minä olen uusi myyjä. Miten toimisitte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ostajalle vielä yksi yksäri ja maili JA annat " eräpäivän" tyyliin: Odotan maksuasi maanantaihin asti ja sitten joudun valitettavasti perumaan kaupat ja antamaan sinulle negan.

Oletko yrittänyt soittaa/lähettää tekstaria? Entäs oletko varma, että viestit menee perille?

Vierailija
2/5 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yli 400 palautteen myyjä, positiivisia 100 %

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestejäni saanut? Onko lapsellista laittaa hänen avoimeen kohteeseensa kysymyksenä millonka aikoo maksaa?

Vierailija
4/5 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

viestejäni saanut? Onko lapsellista laittaa hänen avoimeen kohteeseensa kysymyksenä millonka aikoo maksaa?

Vierailija
5/5 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä ylläpitoa poistamaan tuo nega(kerro miten kauppa sujui tai siis sen ettei mitään tapahtunut) ja siihen sinulle saasun negan alle voit itse kommentoida (yleensä huutajat lukee palautteet ja mahdollisesti palautteen saajan kommentin. Ei kostonega sinua myyjänä/ostajana yhtään huononna, kunhan muistat kommentoida!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän