Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi kokeilla kepillä jäätä...

Vierailija
31.10.2007 |

... eli koettaa tunnustella onko eräs ihminen (nainen) kiinnostunut minusta? Siis sillä tavalla hyvin hienovaraisesti, ei suoraan kysyen tmv vaan ikään kuin vaivihkaa.

Epäilyksiä on mutta..... kun ei tiedä. Olisin tosi kiitollinen jos joku asiallisesti vastaisi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen iskeminen on hyvin erilaista riippuen omasta sukupuolestasi.

Vierailija
2/18 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei tee asioista helpompia. Tutustuhan suomi24:n bi/lesbo palstalle tai lepakkolaakso. net, vois löytyä vinkkiä.

Pieni kosketus sopivassa yllättävässä tilanteessa, katse, hymy, lähelle istuminen. Ihanaa, mutta niin vaikeaa. Ja toisesta kun ei aina tiedä suuntautumista, kokemattomalle naisiin päin olevalle yllättävä lähestyminen voi olla kriisin paikka jos ei itse ole vielä sinut samaa sukupuolta olevien suhteiden kanssa.

Vierailija
4/18 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä yökylään *viheltelee*

Vierailija
5/18 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti en tiedä.. pitkiä katseita häneltä saan. Tai ne katseet jotenkin tunkeutuu niin " syvälle" .. joskus hän tosin saattaa hieman vältellä katsekontaktia. On antanut ymmärtää, ts sanonut ettei se mitä hän on ulospäin, kerro kaikkea hänestä.

Ääh, hirvittävän vaikeaa.

ap

Vierailija
6/18 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu olevan enemmänkin!

Vierailija
7/18 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi mokata itseäni.

ap

Vierailija
8/18 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole todellakaan kiinnostunut naisista. Päinvastoin. Minulle vaan on opetettu että se antaa ihmisestä luotettavan ja kiinnostuneen kuvan kun ottaa suoraa kontaktia

Vierailija
9/18 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tiennyt suuntautumisestasi kauan?

Vierailija
10/18 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
11/18 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki selviää aikanaan tai sitten kaikki mahdollisuudet kaatuvat ajan kanssa omaan mahdottomuuteensa.

Vierailija
12/18 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin?

Vierailija:

Vierailija
13/18 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuinka niin?

Vierailija:

Vierailija
14/18 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

herännyt ja löytänyt itseni. Ymmärsin, että tämä puoli on kuitenkin aina ollut minussa uinumassa.

Vierailija
15/18 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajatus kiehtoo.. ei kai sille mitään voi! Ja kun selkeästi naisetkin katselevat vähän siihen malliin että.. kyllähän sen nyt huomaa vaan jollain tapaa jos joku siinä mielessä katsoo. Vai mitä?

ap

Vierailija
16/18 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minäkään olisinko valmis oikeasti etenemään suhteeseen, mutta eipä tarvitse enää selvittää kun elämäntilannekin sellainen ettei siihen mahdollisuuksia. Mutta minkäs sitä tunteilleen voi? Kaunista ja surullista, ihanaa ja kamalaa.

Vierailija
17/18 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain antamalla itse varman merkin voit saada selville. Musta kannattaisi sanoa ehkä jotain kaunista naisen ulkomuodosta. Sellaista voi sanoa kohteliaisuutena, mutta jos valitset aiheesi tarkkaan, voi toinen huomata sen myös flirtiksi. Eli sopivana hetkenä, kun on jotain katseita, niin sanot jotain nättiä. Ihan vaan, että sinusta hän on viehättävä tms. ja halusit sen vaan kertoa. Kyllä se siitä sitten lähtee.

Sun on itse lisättävä vähän kierroksia flirttiin. Mutta mä kannatan tollaista puolisuoraa verbalisointia, koska muuten voit päätyä noloon tilanteeseen vain sen takia, että hän ei pysty käsittelemään etenemistäsi.

Sellasta tää on. En mä muista enää, miten naisia iskettiin, pitkässä parisuhteessa kun olen edelleen saman naisen kanssa.

Vierailija
18/18 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää ihminen on mulle sanonut joskus että saisin olla ylpeä itsestäni, ja siitä että mulla on muotoja, kun valitin että olen plösö (vaikken nyt ainakaan enää ole).

Katselee joskus tosi pitkään, ja kerran kun keskusteltiin (itse olin lievästi humalassa mutta muistan) hän katsoi minua ihan siis koko ajan kun juteltiin. Siis ikään kuin ei saanut silmiään irti.

Ja monia semmosia pikku seikkoja mistä olen ajatellut... silti en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan